Przetargi.pl
Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie - zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podanym niżej podziałem na dwie części: Zadanie nr 1. Autoklawy (sterylizatory); Zadanie nr 2. Sprzęt laboratoryjny (łaźnie, wytrząsarki, suszarki, cieplarki, mieszadła, destylarki, młynki i inne z wyłączeniem wag laboratoryjnych, mikroskopów szkolnych i lup). 3. Miejsce świadczenia usług: jednostki zamawiającego położone w obiektach przy: al. Mickiewicza 21, al. Mickiewicza 24/28, ul. Czystej 21, al. 29 Listopada 46, al. 29 Listopada 52, al. 29 Listopada 54, al. 29 Listopada 48b, al. 29 Listopada 48c, ul. Urzędniczej 68, ul. Jabłonkowskich 10-12, ul. Klemesiewicza 3, ul. Balickiej 104, ul. Balickiej 253, ul. Balickiej 253a, ul. Balickiej 122, ul. Podłużnej 3, ul. Łobzowskiej 24, ul. Św. Marka 37, ul. Łupaszki 6. ul. T. Spiczakowa 6. 4. Świadczenie usług odbywać się będzie w jednostkach zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym - gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa. 5. Prace naprawczo-konserwacyjne dotyczą urządzeń będących po upływie okresu gwarancji. 6. Zakres prac naprawczo-konserwacyjnych obejmuje: a) konserwację i czyszczenie urządzeń, zgodnie z zaleceniami ich producentów dotyczącymi eksploatacji tych urządzeń, b) diagnostykę awarii, c) prace naprawczo-konserwacyjne, mające na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy we wszystkich jednostkach zamawiającego, d) przeglądy serwisowe e) doradztwo i konsultacje w zakresie korzystania z urządzeń, f) dla autoklawów dodatkowo: f.1) współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego polegająca na dostosowaniu się do terminu wyznaczonego przez Urząd do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej ( Dz.U. nr 122/2000 poz1321 z późn. zm.). f.2) naprawa, konserwacja i sprawdzenie: - działania układów mających wpływ na bezpieczeństwo: działania zaworu bezpieczeństwa, ciśnienia początku otwarcia, nastawy wyłączników ciśnieniowych sterujących wytwornicą pary, ewentualne wyregulowanie, połączeń elektrycznych, szczególnie przewodów ochronnych, podokręcać. - stanu technicznego uszczelek (stopień zużycia), ewentualnie wymiana, - szczelności, czyszczenie odwadniacza i zaworów; instalacji parowej, instalacji wodnej, instalacji odpływowej. - układu sterowania poziomem wody w wytwornicy pary (minimalny i maksymalny poziom), ewentualne wyregulowanie, - działania pompy próżniowej (poziom próżni), - przyrządów kontrolno- pomiarowych; manowakuometry, termometr. - elementów sygnalizacji stanów awaryjnych. - działania sterylizatora. f.3) czyszczenie komory i osłon zewnętrznych sterylizatora. 7. Wykaz autoklawów podlegających naprawie i konserwacji stanowi załącznik do specyfikacji. 8. Świadczenie usług odbywać się będzie na podstawie pisemnych zleceń, zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego telefonicznego udzielania porad w zakresie objętym zamówieniem. 10. Wykonawca będzie utrzymywał gotowość do świadczenia usług w jednostkach zamawiającego w godzinach od 7:30 do 15.30 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 11. Termin wykonania usługi: do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia/przekazania zlecenia. 12. Czas reakcji (przybycia) pracowników wykonawcy na zgłoszoną potrzebę wykonania usługi wynosi: do 3 godzin licząc od chwili zgłoszenia/przekazania zlecenia. 13. Przed przystąpieniem do wykonania usługi pracownik wykonawcy oszacuje wartość usługi (na podstawie ceny 1 roboczogodziny oraz cen części zamiennych koniecznych do wykonania naprawy) i przedstawi ją zamawiającemu. Części zamienne muszą być oryginalne i techniczne nowe. 14. Ceny części zamiennych wykonawca skalkuluje zgodnie ze swoim cennikiem obowiązującym na dzień sporządzenia kalkulacji. W przypadku, gdy ceny części zamiennych będą wyższe od cen rynkowych, zamawiający może dokonać zakupu niezbędnych części we własnym zakresie. 15. Pracownik wykonawcy przystąpi do świadczenia usług wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości usługi przez jednostkę zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi z należytą starannością w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną. 17. Wykonawca udzieli gwarancji na dokonaną naprawę urządzeń na okres min. 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.ar.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach