Przetargi.pl
Świadczenie usług naprawczych i usuwanie awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej oraz w zakresie instalacji c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji wraz z pogotowiem w budynkach i lokalach użytkowych będących w 100% własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki i Ogrodowa w okresie listopad - grudzień 2009 r

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6323215 , fax. 022 6327242
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6323215, fax. 022 6327242
    REGON: 00066584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług naprawczych i usuwanie awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej oraz w zakresie instalacji c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji wraz z pogotowiem w budynkach i lokalach użytkowych będących w 100% własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki i Ogrodowa w okresie listopad - grudzień 2009 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług naprawczych i usuwanie awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej oraz w zakresie instalacji c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji wraz z pogotowiem w budynkach i lokalach użytkowych będących w 100% własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki i Ogrodowa w okresie listopad - grudzień 2009 r., wymienionych w załączonym do s.i.w.z. wykazie adresowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tzn.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych w zakresie prac naprawczych i usuwania awarii w branżach ogólnobudowlanej i sanitarnej, zgodnie z załączonymi do s.i.w.z. zakresami robót, o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł. 3) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, a w szczególności co najmniej: a) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży ogólnobudowlanej, b) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej. W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje ww. osobami, a będzie korzystał w tym zakresie z potencjału osobowego innych podmiotów, wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiada aktualną kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę co najmniej 20 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 2. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników. W sytuacji, gdy spółka cywilna jest płatnikiem podatku VAT, wymagane są zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników oraz na spółkę. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na spółkę oraz na poszczególnych wspólników. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami, oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)) dotyczy to każdego z podmiotów. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy to podmiotów zbiorowych będących wykonawcami. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2): wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (z treści wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego). 4. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 3): a) kopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacji sanitarnych kierownika robót, pozwalających na realizację zamówienia, z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym członkostwo i opłacenie OC za 2009 r. (lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek), zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. b) w przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na potencjale osobowym innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 5. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 4): a) aktualna kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku przedstawienia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia o wartości i terminie niespełniającym wymogu zamawiającego, zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty, przed zawarciem umowy, wykonawca przedstawi dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymagany okres i na wymaganą kwotę. W przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, wymagane warunki, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2), 3) i 4) mogą spełniać łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach