Przetargi.pl
świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych w nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, którymi gospodaruje WAM OReg w Olsztynie

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5421564 , fax. 089 5421575
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn
    ul. Kasprowicza 1 1
    10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5421564, fax. 089 5421575
    REGON: 01126394600978
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych w nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, którymi gospodaruje WAM OReg w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych w nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, którymi gospodaruje WAM OReg w Olsztynie tj. w : 1) budynkach wraz z terenami przyległymi stanowiącymi 100% własność Skarbu Państwa; 2) lokalach mieszkalnych należących do Skarbu Państwa; 3) lokalach użytkowych i garażach należących do Skarbu Państwa; 3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia w poszczególnych branżach określa poniższy podział: 1) Zakres prac w branży budowlanej: a) naprawa stolarki okiennej i drzwiowej pomieszczeń ogólnego użytkowania; b) naprawa, regulacja oraz wymiana samozamykaczy drzwi wejściowych do budynku; c) naprawa pokryć dachowych, obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien oraz ich wymiany; d) szklenie okien i drzwi wejściowych; e) naprawa schodów, opasek wokół budynków, chodników; f) naprawa drobnych uszkodzeń tynków, łącznie z uzupełnieniem; g) naprawa i uzupełnienie istniejących powłok malarskich elementów stolarki budowlanej, ślusarki i powłok ściennych w pomieszczeniach wspólnego użytku; h) konieczne naprawy w lokalach mieszkalnych (np. posadzki, wykładziny, tynki itp. - roboty obciążające WAM); i) naprawa uszkodzonych elementów urządzeń małej architektury ławek, placów zabaw, koszy na śmieci drobne naprawy chodników, obrzeży betonowych o pow. do 1m.; j) okresowe czyszczenie rynien i rur spustowych; k) naprawa bram garażowych w szczególności układ napędowy (sprężyny, liny, rolki prowadzące, zawiasy i zawiesia); l) usuwanie warstwy śniegu zalegającego na dachach, usuwanie nawisów śnieżnych oraz zwisających sopli z dachu; m) inne wynikłe w trakcie eksploatacji obiektów. 2) Zakres prac w branży sanitarnej: a) usuwanie przecieków, wymiana niesprawnych odcinków instalacji zimnej i ciepłej wody i jej elementów, wymiana uszkodzonych zaworów odcinających, zabezpieczanie instalacji przed zamarzaniem, wymiana i montaż wodomierzy; b) usuwanie przecieków na instalacji centralnego ogrzewania, wymiana uszkodzonych zaworów, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów zainstalowanych na rozdzielaczach wewnętrznej instalacji, wymiana pojedynczych grzejników, zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem, uzupełnianie izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach nieogrzewanych, płukanie grzejników i instalacji z utrzymaniem jej drożności oraz napełnianie zładów; c) naprawa instalacji kanalizacji sanitarnych i deszczowych na odcinkach wewnętrznych do syfonów nadstropowych i łączenie z syfonami zagłębionymi w konstrukcji stropów, oraz na odcinkach zewnętrznych do granicy kanalizacji miejskiej, łącznie z utrzymaniem w sprawności przepływowych zbiorników, odstojników, uszczelnianie złącz, oczyszczanie studzienek rewizyjnych, udrażnianie podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku, wymiana odcinków instalacji i jej elementów; d) naprawa instalacji gazowej, usuwanie usterek pokontrolnych w lokalach polegające na pomiarach szczelności, uszczelnienie instalacji w pojedynczych lokalach mieszkalnych, zabezpieczenie pomieszczeń kurków gazowych i szafek na głównych kurkach gazowych; e) naprawa i utrzymanie w sprawności technicznej instalacji i urządzeń technicznych, polegająca na wymianie odcinków instalacji, demontażu i montażu urządzeń technicznych z dostarczeniem i odbiorem z naprawy, regulacji zaworów ciśnieniowych, usuwaniu przecieków i prac konserwacyjnych wynikających z przepisów o zbiornikach ciśnieniowych; f) czyszczenie filtrów siatkowych; g) w przypadku dodatkowego zlecenia wykonywać próby szczelności w instalacjach gazowych; h) bieżąca konserwacja węzłów cieplnych c.o. i c.w.u (od pierwszych zaworów odcinających sieć cieplną zapewniająca prawidłową i bezawaryjną pracę tej instalacji) - w szczególności: - opróżnianie i uzupełnianie instalacji czynnikiem grzewczym, - rozruch instalacji po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wyłączanie ogrzewania, - odpowietrzanie instalacji, usuwanie zamuleń i niedrożności instalacji, - kontrola parametrów czynnika grzewczego; przepływ (zgodnie z mocą zamówioną), ciśnienie, temperatura - pisemne powiadamianie Zamawiającego o nieprawidłowościach, - usuwanie wycieków czynnika grzewczego. 3) Zakres prac w branży elektrycznej: a) konserwacja tablic rozdzielczych i wewnętrznych linii zasilających (WLZ) oraz instalacji i osprzętu w pomieszczeniach ogólnego użytku polegająca na czyszczeniu styków, sprawdzaniu prawidłowości podłączeń, wymianie lub uzupełnieniu osprzętu elektrycznego oraz naprawie połączeń głównej szyny wyrównawczej w piwnicach; b) wymiana niesprawnych bezpieczników, wyłączników instalacyjnych i BM po stronie WLZ i w tablicach administracyjnych, wymiana niesprawnych źródeł światła w częściach wspólnych budynku; c) zabezpieczenie, wymiana uszkodzonych wyłączników, przycisków w częściach wspólnych budynku, wymiana przewodów nadpalonych i powtórne załączenie pod przyciski; d) usuwanie uszkodzeń instalacji elektrycznych, łącznie ze sprawdzeniem prawidłowości działania instalacji po wykonanych pracach (bez osprzętu w lokalach mieszkalnych); e) usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej i wykonanie połączeń instalacji z uchwytami na dachu lub z uziomem. Coroczna konserwacja złącz kontrolnych potwierdzona wpisem do karty rewizji i napraw instalacji piorunowej; f) wykonywanie okresowych przeglądów oświetlenia awaryjnego oraz wymiana niesprawnych elementów oprawy np. moduły, akumulatorki, itp.; g) konserwacja oświetlenia osiedlowego (ulicznego, chodnikowego) wraz z wymianą drobnych elementów opraw oświetleniowych, żarówek, uzupełnianiem powłok malarskich itd. oraz naprawa lamp oświetleniowych nad wejściami do budynków; h) usuwanie usterek w instalacji domofonowej w tym: regulacja układów elektronicznych, wymiana niesprawnego okablowania, naprawa uszkodzonych zaczepów elektromagnetycznych, dokonywanie zmian w zaprogramowaniu systemu, np. zmiany kodów dostępu, zmiany uprawnień poszczególnych użytkowników systemu, regulacje akustyki itp., okresowe przeglądy i testy systemu; i) w przypadku dodatkowego zlecenia przygotowywać dokumenty (oświadczenia) dla Zakładu Energetycznego dotyczące określenia stanu technicznego instalacji elektrycznej w obiekcie. 4) Zakres prac związanych z zabezpieczeniem awarii: a) niezwłoczne podejmowanie działań zmierzających do usunięcia zaistniałej awarii, a w przypadku awarii o większych rozmiarach, zabezpieczenie jej w sposób uniemożliwiający powstanie strat w mieniu lub wystąpienie zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; b) w przypadku wystąpienia poważnych awarii lub katastrof budowlanych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu i życiu mieszkańców lub osób obecnych w strefie zdarzenia, do natychmiastowego podjęcia działań ewakuacyjnych, powiadomienia służb ratowniczych i przedstawicieli OREG WAM lub upoważnioną osobę z ZZN WAM Sp. z o. o., łącznie z zaangażowaniem do współpracy innych firm koniecznych dla zabezpieczenia i usunięcia awarii, czy katastrofy; c) zgłaszanie i wnioskowanie o wykonanie niezbędnych prac remontowo konserwacyjnych, zwłaszcza tych, które mają wpływ na bezpieczeństwo obiektów i mieszkańców, z uwagi na możliwość wystąpienia awarii. 5) Potwierdzenie wykonania prac naprawczo - konserwacyjnych. a) Wykonane prace wymagają pisemnego potwierdzenia wykonania ich w sposób poprawny i z użyciem odpowiednich materiałów, przez przedstawiciela OREG WAM lub upoważnioną osobę z ZZN WAM Sp. z o. o., b) Wykonawca dla uzyskania potwierdzenia zobowiązany jest do wykonania comiesięcznych zestawień wykonanych prac. Zestawienie musi mieć formę pisemną i będzie obligatoryjnie dołączane do wystawionej przez Wykonawcę faktury, c) Do odbioru robót konieczne jest przedstawienie odpowiednich pomiarów i prób dot.: instalacji elektrycznych, instalacji gazowych, urządzeń gazowych itp. 6) Wymagania dotyczące użytych materiały w bieżących pracach naprawczo - konserwacyjnych: a) jakość użytych materiałów musi odpowiadać jakości standardowej, zgodnej z wymogami technicznymi obowiązujących Polskich Norm; b) materiały rozliczane będą wg ilości zakupionych materiałów, ale maksymalnie w ilościach wg norm zużycia określonych przez obowiązujące cenniki robót budowlanych KNR; c) ceny użytych materiałów rozliczane będą wg cen zakupu materiałów, ale maksymalnie do wysokości średnich cen podanych w cennikach SEKOCENBUD, aktualizowanych w cyklu kwartalnym; d) W przypadku spornej ceny użytych materiałów, zamawiający może żądać przedłożenia faktur zakupu na te materiały. Wykonawca przystąpi do wykonania usług naprawczo - konserwacyjnych związanych z prawidłową eksploatacją instalacji oraz elementów budynku po zgłoszeniu przez przedstawiciela OReg WAM w Olsztynie lub upoważnioną osobę z ZZN WAM Sp. z o. o. w terminie: a) określonym w zleceniu wystawionym przez którąkolwiek z w/w osób (dopuszcza się zgłoszenia telefonicznie informujące o wystawionym zleceniu), b) natychmiast, po telefonicznym zgłoszeniu przez którąkolwiek z w/w osób w sytuacji kiedy prace będą związane z zabezpieczeniem awarii. 7) Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 zadania obejmujące 2 miejscowości, każde zadanie przypisane jest danej branży i miejscowości. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych. Zadania: Zadanie nr 1 - Elbląg - branża budowlana. Zadanie nr 2 - Braniewo - branża budowlana. Zadanie nr 3 - Braniewo - branża sanitarna. Zadanie nr 4 - Braniewo - branża elektryczna. Projekt umowy dla wszystkich zadań stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1) dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (dotyczy branży elektrycznej); 2) dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa (dotyczy branży sanitarnej); 3) dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi (dotyczy branży sanitarnej). (bez względu na ilość części, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, Zamawiający wymaga wykazania po 1 z pracowników w zakresie poszczególnych branż ). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. 3. Przy ocenie spełniania warunków przez wykonawców wspólnie składających ofertę, zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań podobnych, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również potencjału ekonomicznego i technicznego mogą spełniać tylko niektórzy z nich, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie były spełnione. 4. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale VI, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji (zał. nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ponadto do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje osoby/osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia; 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika, 5) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny z narzutami dla robót awaryjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną