Przetargi.pl
świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pn. : I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania, II zadanie - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania.

Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Warsztatowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 77 09 308 , fax. 22 77 09 308
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ
    ul. Warsztatowa 1 1
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 77 09 308, fax. 22 77 09 308
    REGON: 01064867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pn. : I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania, II zadanie - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmujących w ramach zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pn. : I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania, II zadanie - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania. Zakres obowiązków inspektora nadzoru : . Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany będzie do pełnienia usług w zakresie opisanym poniżej: czynny udział w opracowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pod nazwą: I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania, II zadanie - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy w szczególności 1) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w oparciu o posiadane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności i nadzorowania nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im wcześniej wydane uprawnienia lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju ich wydania), 2) sporządzenie na podstawie projektu inwestycji, zgłoszenia budowy i kosztorysów, części merytorycznej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3) udzielanie komisji przetargowej odpowiedzi na wpływające zapytania do SIWZ dotyczące części merytorycznej zamówienia na roboty budowlane określone w punkcie 1, w terminie umożliwiającym udzielenie przez komisję przetargową terminowej odpowiedzi wykonawcom zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759). Na pytania dotyczące projektów i kosztorysów odpowiedzi udzielać będą wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 4) badanie ofert i opiniowanie w zakresie kosztorysów ofertowych 5) osobiste sprawowania nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymogami ustawy - Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; 6) uczestnictwo w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót - jeżeli nastąpi po wyborze wykonawcy usługi, 7) zapoznanie się, zweryfikowanie, sprawdzenie wzajemnej zgodności i kompletności dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przedmiarów robót i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przekazanych przez Zamawiającego, 8) przeprowadzenie szczegółowej inspekcji terenu budowy w celu stwierdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową, 9) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 10) zatwierdzanie przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez wykonawcę robót; 11) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz niezgodnych ze specyfikacją i dokumentacją techniczną, 12) zatwierdzania materiałów budowlanych i instalacyjnych, elektrycznych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania, żądania i kontroli dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi, wyników badań, w tym laboratoryjnych, itp., w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce, 13) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 14) wydawanie poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, - żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód oraz usuwania na bieżąco wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach, które nie są potrzebne, 15) sprawowanie kontroli nad zgodnością organizowania transportu na budowie oraz przestrzegania przepisów BHP, p.poż i ochrony środowiska, 16) współpraca z autorami projektów budowlanych i nadzorem autorskim, 17) odpowiednio wyprzedzające informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót, lub zwiększenie kosztów, oraz podejmowane działania zapobiegawcze i naprawcze; 18) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; 19) przeprowadzanie niezapowiedzianych kontroli prac, 20) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, będącej w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub środków odurzających lub która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; 21) przybycie na teren placu budowy na wezwanie telefoniczne lub e-mail Zamawiającego, 22) wykonywanie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji i przekazywanie jej Zamawiającemu np. w formie e-mail, 23) przedkładania Zamawiającemu sprawozdania z postępu prac minimalnie jeden raz na dwa tygodnie oraz wskazywania zagrożeń w realizacji robót, 24) organizowanie oraz przewodniczenie comiesięcznym (a w przypadku wystąpienia takiej potrzeby - częściej) naradom dotyczącym postępu robót (Radom Budowy) w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (wykonawca robót, wykonawca usługi Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiający oraz inni zaproszeni przedstawiciele), w celu podejmowania bieżących decyzji, dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót, oraz sporządzenia protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia narady; 25) organizowanie narad technicznych oraz sporządzania protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, wykonawcy robót i uczestnikom, w terminie 5 dni od dnia narady; 26) uczestniczenie w naradach i spotkaniach w siedzibie Zamawiającego, 27) opracowywanie treści pism do wykonawcy prac w przypadku powstania niezgodności, 28) uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 29) przyjmowanie od wykonawcy robót budowlanych informacji i wniosków o stwierdzonych brakach i błędach w dokumentacji projektowej, 30) przekazywanie wykonawcy robót wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji, 31) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów; 32) polecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 33) współpraca, konsultowanie i uzgadnianie z projektantami propozycji w zakresie zmian w dokumentacji projektowej, 34) monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; ocena harmonogramu, opiniowanie ewentualnych zmian; 35) sprawdzenie miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót; 36) sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych oraz przedłożenie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, 37) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych na roboty zamienne lub dodatkowe, 38) uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym, zgodnie z postanowieniami umowy z wykonawcą każdej z robót budowlanych, 39) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót a także sprawdzanie dokumentów odbiorowych oraz kontrola dokumentacji powykonawczej, 40) przekazanie sprawdzonej i kompletnej dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu, w tym: zatwierdzanie rysunków wykonawczych, powykonawczych i warsztatowych sporządzanych przez wykonawcę robót; 41) kontrola wszelkich dokumentów sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych, 42) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 43) wykonywanie innych czynności, o których mowa w Rozdziale 15. SIWZ; 44) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją kontraktu; 45) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 46) w przypadku, gdyby postęp robót budowlanych był niezadowalający, wykonawca usługi Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o wszystkich środkach naprawczych, które należy zastosować w celu zniwelowania zaistniałego opóźnienia i doprowadzenia do wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. 47) doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych a także , jeśli to możliwe, zapobieganie roszczeniom i opóźnieniom; 48) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 49) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Umowy o roboty budowlane i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 50) udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Umowy o roboty budowlane; 51) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia ale też w przypadku jej wypowiedzenia, rozwiązania lub odstąpienia; 52) sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót 53) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Zamawiający powiadomi wykonawcę usługi Nadzoru Inwestorskiego o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu (jeżeli wymagane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach