Przetargi.pl
Świadczenie usług nadzorowania aparatury wykorzystywanej w Zakładzie Teleradioterapii i Zakładzie Brachyterapii w lokalizacji w Gdyni przy ul. Powstania Styczniowego 1

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług nadzorowania aparatury wykorzystywanej w Zakładzie Teleradioterapii i Zakładzie Brachyterapii w lokalizacji w Gdyni przy ul. Powstania Styczniowego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług nadzorowania aparatury wykorzystywanej w Zakładzie Teleradioterapii i Zakładzie Brachyterapii w Szpitalach Pomorskich Sp. z o. o. w lokalizacji w Gdyni przy ul. Powstania Styczniowego 1 przez okres 30 miesięcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres wymaganych czynności serwisowych określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia i zakres wymaganych czynności serwisowych oraz Załącznik nr 5 do SIWZ – Projekt umowy. 3. Wymogi niezbędne do realizacji zamówienia: 3.1 Wymagania dodatkowe niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie Zespołu osób, które skierowane zostaną do realizacji zamówienia : a) zapewnienie dyspozycyjności na terenie przedsiębiorstwa Zamawiającego tj. Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni przez 5 dni w tygodniu od godziny 5.30 rano do zakończenia pracy zakładu (ok. 22.00), a także 2 soboty i 2 niedziele w miesiącu; b) zapewnienie szkoleń BHP dla wszystkich osób c) zapewnienie osób o stanie zdrowia pozwalającym na pracę przy promieniowaniu jonizującym (wymagane dla wszystkich osób) 3.2 Pozostałe wymagania w stosunku do osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: a) posiadanie aktualnego badania profilaktycznego potwierdzonego wpisem przez Sanepid wymagane dla każdej osoby, b) posiadanie potwierdzenia odbytego szkolenia BHP dla pracowników inżynieryjno-technicznych dla każdej osoby. c) posiadanie orzeczenia lekarskiego dla każdej osoby dotyczącego braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach