Przetargi.pl
Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej, transporcie wewnątrz szpitalnym, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie.

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-309 Bielsko-Biała, ul. Olszówka 102
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8113923 , fax. 33 8113923
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Olszówka 102 102
    43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8113923, fax. 33 8113923
    REGON: 00127018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozbielsko.wizja.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej, transporcie wewnątrz szpitalnym, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej, transportu wewnątrz szpitalnego, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie.2. Szczegółowy opis i zakres wykonywania usług został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ, pn. Szczegółowy zakres usług związanych z utrzymaniem czystości, transportem wewnątrzszpitalnym, obsługą kuchenek oddziałowych oraz pomocą przy pacjencie w obiektach SP ZOZ w Bielsku - Białej zlokalizowanych przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1.3. Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia 3.1 Usługi powinny zostać wykonane sprawnie, starannie i efektywnie przy współpracy z personelem szpitala, tak aby nie były uciążliwe zarówno dla personelu jak i dla samych pacjentów.3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń w trakcie remontów i po ich zakończeniu oraz w sytuacjach awaryjnych.3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości powierzchni do sprzątania i dezynfekcji oraz zmiany zakresu i częstotliwości prac w zależności od potrzeb np. w przypadku remontu, czasowego wyłączenia części komórki organizacyjnej z działalności, jednak jest zobowiązany do powiadomienia Wykonawcy o tym z dwudniowym wyprzedzeniem.3.4 Wykonawca nie będzie ponosił opłat za korzystanie z energii elektrycznej oraz wody ciepłej i zimnej wykorzystanej do realizacji zamówienia. 3.5 Konsekwencje zastrzeżeń i decyzji dotyczących przedmiotu zamówienia wydanych przez Stacje Sanitarno Epidemiologiczne dotyczące wykonania usługi oraz stanu higieniczno sanitarnego obiektów ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez swoich pracowników w związku z wykonywaniem prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wyrządzonej szkody lub pokrycia kosztów jej usunięcia.3.6 Wykonywanie czynności transportu wewnętrznego zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.7 Obsługa kuchenek oddziałowych zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności określonym w załączniku nr 1 do SIWZ,3.8 Wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjentach na zlecenie Zamawiającego mogą być wykonywane wyłącznie w obecności personelu Zamawiającego, zajmującego się czynnościami w trakcie których Wykonawca świadczy czynności pomocnicze. Szczegółowy zakres czynności określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.9 Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia najpóźniej z dniem rozpoczęcia świadczenia usługi w trybie art. 23? Kodeksu pracy 23 pracowników Zamawiającego zatrudnionych obecnie przy wykonywaniu zadań objętych przedmiotem zamówienia. 3.10 Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić ww pracowników na zasadach wynikających z ich dotychczasowych umów o pracę oraz przepisów Kodeksu Pracy przez okres jednego roku od daty przejęcia pracowników.3.11 Wykaz pracowników zatrudnionych obecnie przy wykonywaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz informacje o warunkach zatrudnienia zawiera załączniki nr 5 SIWZ. Imienny wykaz pracowników zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu w wyniku postępowania o zamówienie publiczne 3.12 Wykonawca zobowiązany jest do objęcia podległego personelu nadzorem lekarza medycyny pracy. Aktualne książeczki zdrowia należy przedstawiać Zamawiającemu przed przystąpieniem każdego pracownika do pracy, w tym zaświadczeń odnośnie wykonania szczepień przeciwko WZW typu B u pracowników przed rozpoczęciem pracy. 3.13 W przypadku wygaśnięcia umowy, w tym w wyniku odstąpienia od umowy bądź rozwiązania jej przed upływem okresu na jaki została zawarta, Zamawiający zobowiązuje się do ponownego zatrudnienia przekazanych Wykonawcy pracowników. 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli terminowości i jakości świadczonych usług.3.15 Wykonawca wyznaczy osoby do koordynowania pracy personelu i bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym.3.16 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiedniej liczby osób do wykonania usługi kompleksowego utrzymania czystości, transportu, obsługi kuchenek i pomocy przy pacjencie oraz do szybkiej interwencji na dowolnych odcinkach pracy. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest posiadać przeszkolony i szkolić na bieżąco personel realizujący usługę kompleksowego utrzymania czystości, w zakresie zasad sprzątania w szpitalu, gospodarki odpadami oraz narażenia na czynniki biologiczne, fizyczne i chemiczne, obsługi sprzętu specjalistycznego także sprzętu będącego własnością Zamawiającego, wykonywania transportu oraz pomocy przy pacjencie.3.18 Zamawiający udostępni Wykonawcy następujące nieodpłatnie pomieszczenia z przeznaczeniem na magazynek podręczny na sprzęt i środki czystościowe w każdej komórce organizacyjnej (pomieszczenia porządkowe),szatnie - wyznaczone szafki w szatniach dla personelu Zamawiającego, znajdujące się w każdym budynku, pomieszczenie magazynowo-biurowe, zamykane, o powierzchni 31,96m2 w budynku technicznym3.19 W celu spełnienia określonych w SIWZ wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia w ofercie oświadczenia, że preparaty stosowane przy wykonywania zamówienia będące produktami biobójczymi w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych będą posiadać pozwolenia na wprowadzenie do obrotu lub pozwolenie tymczasowe lub będą posiadać wpis do rejestru produktów biobójczych preparaty stosowane przy realizacji zamówienia zarejestrowane jako wyroby medyczne będą posiadały certyfikat CE, deklarację zgodności preparaty stosowane przy realizacji zamówienia będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach niebezpiecznych będą posiadały karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego preparaty stosowane przy realizacji zamówienia rejestrowane jako produkty lecznicze będą posiadały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne wykazu środków dezynfekcyjnych, myjących i higienicznych przewidzianych do realizacji zamówienia; informacji o organizacji pracy na poszczególnych odcinkach z podaniem liczby osób świadczących usługę utrzymania czystości oraz liczby etatów przypadających na poszczególne odcinki informacji o dostępności i sposobie komunikowania się Zamawiającego z pracownikami Wykonawcy wykaz sprzętu wykorzystywanego do realizacji zamówienia Wykonawca na podstawie Zał. Nr 1 do SIWZ oraz Tab. nr 1 i 2 tegoż załącznika opracuje i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia Plan Higieny, Uszczegółowiony harmonogram sprzątania oraz projekt karty sprzątania. 4Wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać siłami własnymi lub w konsorcjum z innymi wykonawcami. Nie przewiduje się w realizacji zamówienia udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 35 000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach 1.1 w pieniądzu 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3 gwarancjach bankowych 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy 2.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 2.3 kwotę gwarancji, 2.4 termin ważności gwarancji 2.5 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wadium może zostać wniesione przez Lidera konsorcjum występującego w imieniu wszystkich jego uczestników, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego nr 86 1050 1070 1000 0001 0618 7859 z dopiskiem Wadium do przetargu na Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej, transporcie wewnątrz szpitalnym, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 3.2. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie SPZOZ w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 12:00, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię, 3.3 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 3.4 Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.5. Zwrot wadium Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zwraca wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. Utrata wadium 6.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowa zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozbielsko.wizja.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach