Przetargi.pl
Świadczenie usług na odbiór i transport odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług na odbiór i transport odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ ilości odpadów nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przekazania Wykonawcy i nie mogą być podstawą, w razie innych potrzeb, żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 2. Faktyczna ilość odbieranych odpadów zależna będzie od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych zamawiającego. 3. Wykonawca musi być wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 roku poz. 391 ze. zm.). 4. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, wydane przez właściwy organ na podstawie obowiązujących przepisów - zadanie nr 8 5. Wykonawca będzie odbierał odpady własnym transportem z miejsca wskazanego przez zamawiającego (w każdym obiekcie). 6. Odpady komunalne mają być zbierane w sposób selektywny. 7. Wykonawca zapewni/ dostarczy odpowiednie pojemniki na odpady: komunalne do selektywnej zbiórki (na: papier, butelki typu PET, folię i chemię gospodarczą na makulaturę oraz szkło); 8. Odpady zbierane selektywnie odbierane będą nieodpłatnie. 9. Czas na rozmieszczenie wszystkich pojemników w wymienionych obiektach nie może przekroczyć 3 dni od dnia podpisania umowy. 10. Odbiór odpadów musi być potwierdzony przez pracownika wyznaczonego przez KWP w Łodzi. 11. Wykonawca zobowiązuje się odebrać nieczystości płynne bytowe samochodem asenizacyjnym spełniającym normy środowiskowe. 12. Koszty: transportu, dzierżawy pojemników będą uwzględnione w cenie usługi. 13. Harmonogram realizacji wywozu odpadów komunalnych zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy z częstotliwością podaną w załączniku nr 2 w rubryce częstotliwość wywozu. 14. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na realizowanie usług. 15. Cena usługi nie ulegnie zmianie przez okres obowiązywania umowy bez względu na okoliczności z wyłączeniem zapisów projektu umowy. 16. Odbiór odpadów powinien odbywać się w dni robocze w godzinach pracy (800 ÷ 1500). 17. Zamawiający będzie rozliczał się z dostawcą w okresach miesięcznych po zrealizowaniu usługi (odbiorze odpadów w danym miesiącu) na podstawie ceny jednostkowej zł/m3 pomnożonej przez ilość odebranych odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach