Przetargi.pl
Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie mycia z suszeniem pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 zadań: ZADANIE NR 1-KPP Bartoszyce- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego, od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 2-KPP Braniewo - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego, od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 3-KPP Działdowo - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 4-KP Lidzbark Welski- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 5-KPP Giżycko - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 6-KPP Gołdap- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 7-KPP Iława- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 8-KPP Kętrzyn- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 9-KP Lidzbark Warmiński-termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 10- KP Orneta - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 11-KPP Mrągowo- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 12-KPP Olecko - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 13-KP Morąg- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 14-KPP Pisz- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 15-KPP Szczytno- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 16-KMP Elbląg - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 17-KP Pasłęk- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 18-KWP Olsztyn, KMP Olsztyn, OPP Olsztyn - termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 19- KP Biskupiec- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. ZADANIE NR 20-KP Dobre Miasto- termin realizacji w okresie 1 roku kalendarzowego od dnia podpisania umowy. 2. Usługa mycia winna obejmować: -mycie zewnętrzne nadwozia ręcznie z użyciem środka chemicznego przeznaczonego do tego celu, -opłukiwanie wodą, wysuszenie i wytarcie nadwozia do sucha wraz z progami wewnętrznymi bez woskowania. 3. Warunki jakie powinna spełniać myjnia: -myjnia musi być otwarta minimum 6 dni w tygodniu (pn-pt) min od 9.00 do 17.00, (sobota) min. od 09:00 do 14:00 -usytuowana w granicach administracyjnych miasta, którego dotyczy zadanie. 4. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia wraz z jego podziałem na poszczególne zadania (pakiety) zawarte jest w załącznikach do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 6) oraz w formularzach cenowych odpowiednio dla każdego zadania (Załącznik Nr 2). 5. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. 6. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w Formularzach cenowych od Nr 1 - Nr 20. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 7. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Zamawiający w dniu podpisania umowy zażąda od Wykonawcy przedłożenia polisy ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczeniową - minimum 20.000 złotych, od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami czyszczącymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach