Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG MONITOROWANIA LOKALNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH ZAINSTALOWANYCH W OBIEKTACH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR

Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156314 , fax. 086 2164513
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Nowa 2 2
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156314, fax. 086 2164513
    REGON: 01061308300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG MONITOROWANIA LOKALNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH ZAINSTALOWANYCH W OBIEKTACH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług monitorowania lokalnych systemów alarmowych obejmujących czujki ruchu, zalania, dymu, napadu itp. zainstalowane w obiektach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z zapewnieniem gotowości podjęcia interwencji przez załogi patrolowo - interwencyjne w obiektach chronionych wskazanych w poniższym zestawieniu, zwanych dalej obiektami chronionymi oraz ich konserwację i obsługę: Numer obiektu chronionego Adres obiektu chronionego Jednostka organizacyjna Zamawiającego 1 ul. Przemysłowa 6, 16-300 Augustów Biuro Powiatowe w Augustowie 2 ul. Lipowa 32A, 15-427 Białystok Biuro Wsparcia Inwestycyjnego w Białymstoku Biuro Powiatowe w Białymstoku 3 ul. Białowieska 113D, 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Powiatowe w Bielsku Podlaskim 4 ul. Fabryczna 4, 19-203 Grajewo Biuro Powiatowe w Grajewie 5 ul. Józefa Piłsudskiego 10, 17-200 Hajnówka Biuro Powiatowe w Hajnówce 6 ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno Biuro Powiatowe w Kolnie 7 ul. Białostocka 51 ul. Strażacka 2, 19-100 Mońki Biuro Powiatowe w Mońkach 8 ul. Tadeusza Zawadzkiego 3, 16-500 Sejny Biuro Powiatowe w Sejnach 9 ul. Ks. Ściegiennego 1, 17-300 Siemiatycze Biuro Powiatowe w Siemiatyczach 10 ul. Józefa Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka Biuro Powiatowe w Sokółce 11 ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki Biuro Powiatowe w Suwałkach 12 ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie Biuro Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem 13 ul. Al. Wojska Polskiego 27, 18-300 Zambrów Biuro Powiatowe w Zambrowie 14 ul. Nowa 2, 18-400 Łomża Podlaski Oddział Regionalny w Łomży Biuro Powiatowe w Łomży 15 ul. Aleja Legionów 14, 18-400 Łomża Podlaski Oddział Regionalny w Łomży (archiwum) 2. Zakres usługi obejmuje: 1) podłączenie lokalnych systemów alarmowych obejmujących czujki ruchu, zalania, dymu, napadu itp. zainstalowanych w każdym obiekcie chronionym, zwanych dalej systemem , do Centrum Monitorowania, 2) monitorowanie i rejestrowanie sygnałów alarmowych z systemu przy wykorzystaniu monitoringu dwutorowego: telekomunikacyjnego komutowanego analogowego oraz GSM lub dwa razy GSM przy użyciu kart SIM różnych operatorów poprzez: a) prowadzenie przez Wykonawcę we wszystkie dni tygodnia całodobowego odbioru i rejestracji sygnałów wysyłanych przez system z obiektów chronionych, b) natychmiastowe przekazywanie informacji o alarmie w obiekcie chronionym osobie upoważnionej do kontaktu z Wykonawcą, policji i straży pożarnej. W przypadku alarmu z obiektu chronionego, w którym znajdują się dwie jednostki organizacyjne Zamawiającego (obiekty nr: 2 i 14) powiadomiona musi być osoba przypisana do konkretnej jednostki organizacyjnej (stref), z której nastąpił alarm; c) zapewnienie całodobowego technicznego nadzoru nad sprawnym funkcjonowaniem wszelkich urządzeń transmisji alarmów oraz kontroli stanu torów łączności, wykrywanie uszkodzeń i braku technicznej możliwości monitorowania, d) zainstalowanie niezbędnych modułów do komunikacji systemu z Centrum Monitorowania oraz wyposażenie ich w karty SIM, a także konfiguracja systemu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, 3) podejmowanie interwencji we wszystkie dni tygodnia (całodobowo) przez załogi patrolowo-interwencyjne na każdy sygnał alarmowy z obiektu chronionego w czasie nieprzekraczającym 15 minut od momentu odbioru przez Wykonawcę sygnału alarmu z obiektu chronionego. Załogi patrolowo-interwencyjne muszą składać się z co najmniej 2 pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, z których przynajmniej jeden w trakcie interwencji wyposażony jest w środki przymusu bezpośredniego (tonfa, gaz, kajdanki), 4) natychmiastowe powiadamianie o wystąpieniu awarii lub uszkodzenia torów transmisji sygnałów alarmowych osoby uprawnionej w danym obiekcie chronionym do kontaktu z Wykonawcą. W przypadku alarmu z obiektu chronionego, w którym znajdują się dwie jednostki organizacyjne Zamawiającego (obiekty nr: 2 i 14) powiadomiona musi być osoba przypisana do konkretnej jednostki organizacyjnej (stref), z której nastąpił alarm; 5) rejestrowanie sygnałów odebranych z systemu i przechowywanie ich przez Centrum Monitorowania Wykonawcy przez okres minimum 6 miesięcy od dnia rejestracji oraz przedkładania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów, materiałów i informacji koniecznych do oceny prawidłowości działania systemu, w tym logów systemowych, 6) umożliwienie Zamawiającemu wglądu w stan systemu i kontrolę jego działania (dostęp do logów systemu monitorowania - czas załączania i wyłączania systemu, alarmy oraz inne nieprawidłowości) za pośrednictwem sieci LAN, VPN lub innej z zachowaniem ochrony transmisji danych - https lub innej o nie gorszym poziomie zabezpieczeń, 7) kontrolę czasu załączania i wyłączania systemu w obiektach chronionych zgodnie z następującymi zasadami: godzinami pracy jednostek organizacyjnych Zamawiającego są: 6.00 - 17.00 lub inne ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawiającym (osobami upoważnionymi w jednostce organizacyjnej Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą) i Wykonawcą, dla każdej jednostki organizacyjnej oddzielnie, 8) zachowanie w tajemnicy zasad funkcjonowania systemu w obiektach monitorowanych w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu, 9) zapewnienie codziennie, w ciągu godzin nocnych, co najmniej jednej prewencyjnej wizyty załóg patrolowo-interwencyjnych we wszystkich obiektach chronionych, w zmiennych godzinach, z zaznaczeniem swojej obecności na terenie wokół obiektu chronionego oraz zgłoszeniem do Centrum Monitorowania stanu obiektu chronionego, 10) zabezpieczenie obiektu chronionego po dokonanym włamaniu (innym zdarzeniu) dozorem fizycznym do czasu przybycia uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego - bez dodatkowego wynagrodzenia, 11) konserwacje systemu w zakresie i częstotliwości wymaganej przez jego wykonawców (producentów) oraz obowiązujące w tym zakresie normy - raz na kwartał - bez dodatkowego wynagrodzenia (wykonanie konserwacji przed upływem kwartału) w szczególności: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego systemu, b) sprawdzenia poprawności działania wszystkich czujek, c) sprawdzenie czy zasilacze pracują i są sprawne, d) sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, e) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z Centrum Monitorowania, f) sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego, g) wymianę wadliwych podzespołów na dostarczone przez Zamawiającego (w przypadku stwierdzenia takiej konieczności), h) konfiguracja systemu zgodnie z zaleceniem osoby uprawnionej w danej jednostce organizacyjnej Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą, i) czyszczenie styków, złącz, elementów zewnętrznych, soczewek itp., j) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie sprawny. Konserwacje, przeglądy oraz wszelkie naprawy systemu muszą być wykonywane przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. 12) Zamawiający - poza konserwacjami - zastrzega sobie prawo do zlecenia konfiguracji, sprawdzenia poprawności działania, lub wymiany - bez dodatkowego wynagrodzenia - wadliwego podzespołu wchodzącego w skład systemu na część dostarczoną przez Zamawiającego nie częściej niż osiem razy w kwartale. Zlecenia takiego będą mogły dokonać tylko osoby upoważnione do monitorowania prawidłowej realizacji Umowy, za pośrednictwem poczty elektronicznej. 13) Wykaz numerów telefonów, pod którymi dostępni będą pracownicy jednostek organizacyjnych Zamawiającego, upoważnieni do kontaktu z Wykonawcą zawiera Załącznik nr 1 do wzoru Umowy. O każdej zmianie w wykazie, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie lub pocztą elektroniczną i nie wymaga to zmiany Umowy. Powiadomienia takiego będą mogły dokonać tylko osoby upoważnione do monitorowania prawidłowej realizacji Umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia: 1) Istotnym warunkiem wykonania zamówienia jest wymóg świadczenia usług monitorowania systemów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, z należytą starannością, a także ochrona interesów Zamawiającego w zakresie powierzonych Wykonawcy czynności. 2) Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego w formie elektronicznego sprawozdania o przebiegu świadczenia usługi wraz z informacjami o zdarzeniach i podjętych interwencjach - co najmniej raz na kwartał lub częściej na żądanie Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z policją w procesie likwidacji zagrożenia - zbrojnego napadu rabunkowego. 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, w szczególności dotyczące systemu zabezpieczeń, przedmiotów znajdujących się w obiektach chronionych, rozkładu pomieszczeń oraz pozostawiania w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywanych czynności mógłby się zetknąć. 5) Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) posiadania w całym okresie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, b) oznakowania obiektów chronionych przy pomocy naklejek informacyjnych. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) rezygnacji z monitorowania obiektu chronionego i będącego jego następstwem zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany adresów obiektów chronionych, w drodze Aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. Wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług pod nowymi adresami za cenę wskazaną w ofercie wyłonionej w niniejszym postępowaniu. b) dodania do monitorowania obiektu chronionego i będącego jego następstwem zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy poprzez udzielenie zamówienia uzupełniającego, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. 7) Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Usługi nadzoru przy użyciu alarmu - CPV 79711000-1, 4. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach