Przetargi.pl
Świadczenie usług mentoringu branżowego na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług mentoringu branżowego na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług mentoringu branżowego dla łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach Projektu, działających w następujących branżach: budowlanej, produkcyjnej, finansowej, kosmetycznej, florystycznej, consultingowa, IT, medyczna, marketingowa. 2) Zamawiający przez pojęcie „przedsiębiorstwo inkubowane” rozumie przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku nie dłużej niż 3 lata, które w ramach realizowanego Projektu otrzyma usługi niezbędne do funkcjonowania przedsiębiorstwa (w tym m.in. udostępnienie powierzchni biurowej, usługi prawne, księgowe, promocyjne, ICT, mentoring, itp.). 3) Zakres usługi dla każdego przedsiębiorstwa obejmuje co najmniej: a) dobór mentorów oraz organizacji sesji mentoringowych; b) mentoring w obszarach dostosowanych do specyfiki branż przedsiębiorstw: - sprzedaż, w tym sprzedaż zagraniczna, - marketing, w tym performance marketing, online marketing, content marketing, - branding, wizerunek, - Public Relations, - HR i zarządzanie zespołem, - finanse zarządcze, - pozyskiwanie inwestora, - pozyskiwanie dystrybutora, - wskaźniki rozwoju firmy, - plan pracy zespołu oraz potencjał, - przekazywanie niezbędnej wiedzy z punktu widzenia przedsiębiorstwa, - wskazanie obszarów ryzyka, - określenie czynników sukcesu przedsiębiorstwa, - inne, wynikające z analizy potrzeb. 4) Celem realizowanej przez Wykonawcę usługi jest rozwój przedsiębiorstw inkubowanych w wyniku przeprowadzonych sesji (spotkań) z wyznaczonym do tego celu mentorem (osobą skierowaną do realizacji zamówienia). Podczas sesji (spotkań) mentor doradzać będzie przedsiębiorstwom inkubowanym w aspektach ogólnych związanych z zarządzaniem oraz branżowych -specyficznych dla profilu danego przedsiębiorstwa. 5) Zamawiający w pkt. 1) określił maksymalną liczbę przedsiębiorstw inkubowanych w ramach Projektu, obsługiwanych przez Wykonawców w ramach zamówienia (15). Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie ostatecznie zależało od rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstw inkubowanych, co oznacza, że przywołana w pkt. 1) liczba przedsiębiorstw inkubowanych, dla których Wykonawca wyświadczy usługę, może być mniejsza od określonej przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79400000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Santander Bank Polska SA I O/Elbląg 21 1090 2617 0000 0006 5200 2942 z dopiskiem: wadium – świadczenie usług mentoringu branżowego
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ). a) Wraz ze złożeniem w|w oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. 1) wypełniony Formularz oferty zawierający w szczególności łączną cenę oferty brutto, oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację o ewentualnych podwykonawcach, w tym część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1. SIWZ 3) pozostałe dokumenty, niewymienione w rozdziale VI ust. 1 SIWZ, w tym: np. a) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy b) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji każdego Wykonawcy z wspólnie ubiegających się. c) itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach