Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i dodatkowych usług medycznych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Andrzeja Sołtana 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
    Andrzeja Sołtana 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    REGON: 017471611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zuop.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i dodatkowych usług medycznych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i dodatkowych usług medycznych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.2. Usługi będą świadczone wyłącznie w pomieszczeniach po przychodni przyzakładowej znajdujących się w budynku nr 2 na terenie siedziby NCBJ w Otwocku (ul. Andrzeja Sołtana 7; 05-400 Otwock) o powierzchni 261,24 m2. Wykonawca przystosuje i zaaranżuje udostępnione, wraz z zastanym wyposażeniem, pomieszczenia do potrzeb adekwatnych do zakresu złożonej oferty. Udostępniane pokoje są wyremontowane. W ciągu ostatnich pięciu lat były wykonane remonty i odnowienia pomieszczeń. Drzwi do gabinetów były wymienione w 2019r na dźwiękoszczelne. Wykaz wyposażenia stanowi Załącznik nr 1 do Tomu III SWZ tj. OPZ. 3. Wykonawca powinien uzyskać pozytywną opinię Sanepidu na prowadzenie działalności leczniczej w ww. lokalizacji. Wedle wiedzy zmawiającego nie ma formalnego obowiązku uzyskania uprzedniej zgody Sanepidu, niemniej jednak stosowne przepisy muszą być przestrzegane. W budynku ambulatorium była i nadal jest prowadzona działalność lecznicza, a odpowiednie kontrole Sanepidu były pozytywne.4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz NCBJ kwoty 8.333,00 zł (słownie: osiem tysięcy trzysta trzydzieści trzy złote) netto miesięcznie tytułem czynszu najmu. W czynszu uwzględnione są koszty mediów (za wyjątkiem energii elektrycznej, która będzie płatna odrębnie na podstawie faktycznego zużycia), wywozu śmieci (za wyjątkiem odpadów medycznych), serwisu sprzątającego (zapewnienie specjalnych materiałów zgodnych z programem higieny po stronie Wykonawcy) i obsługi technicznej budynku.W ramach dwuletniej umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany wysokości czynszu, za wyjątkiem indeksacji wzrostu kosztu mediów (energia elektryczna, woda, odprowadzenie ścieków).5. Pod budynkiem ambulatorium znajdują się miejsca parkingowe, przy czym ambulatorium mieści się na terenie zamkniętym i chronionym. Wjazd na teren NCBJ wymaga uzyskania uprzednio przepustki osobowej i samochodowej.6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Tomie III SWZ.7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty.Uczestnictwo w wizji jest dobrowolne. Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 30.06.2023r. o godz. 12:00Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji. W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wizji wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego lub PESEL, które należy przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Dodatkowo Zamawiający wyraża zgodę na wyznaczenie drugiego terminu wizji lokalnej, jednakże zgłoszenia chęci odbycia wizji lokalnej przesłane do zamawiającego po upływie terminu 4 dni do wyznaczonego terminu składania ofert nie będą uwzględniane. Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy są wpisani do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2022 r., poz. 633 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach