Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz 20 Biur Powiatowych na lata 2012-2013

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2011-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz 20 Biur Powiatowych na lata 2012-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są badania profilaktyczne (wstępne, okresowe i kontrolne) pracowników i stażystów Lubelskiego Oddziału Regionalnego oraz 20 Biur Powiatowych ARiMR (lista Biur Powiatowych wraz z adresami stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy). Po przeprowadzonym badaniu lekarz medycyny pracy zobowiązany jest wydać pracownikowi i pracodawcy orzeczenie lekarskie dla celów określonych w Kodeksie Pracy. Zakres badań przewidzianych dla poszczególnych grup pracowników, stażystów określa Załącznik nr 2 do wzoru umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest również: a) udział lekarza medycyny pracy w pracach komisji BHP ( w charakterze członka), powołanej przez Zamawiającego. W tym zakresie lekarz zobowiązany jest do wykonywania następujących zadań: -dokonywanie okresowej oceny stanu bezpieczeństwa i higieny pracy -opiniowanie podejmowanych przez Zamawiającego środków zapobiegających wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym -formułowanie wniosków dotyczących poprawy warunków pracy -współdziałanie z Zamawiającym w realizacji jego obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. b) konsultacja lekarza medycyny pracy w sprawach wypadków przy pracy. W tym zakresie lekarz zobowiązany jest do wykonywania następujących zadań: -kwalifikacji wypadków pod względem ciężkości -określenia przyczyn medycznych wypadku -konsultacji nazewnictwa medycznego c) dokonywanie przez lekarza medycyny pracy przeglądu warunków pracy, w tym przeprowadzanie wizytacji stanowisk pracy pracowników biurowych. Przeglądy będą się odbywały wraz z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym w zakresie bhp, przy czym koszt transportu do wskazanych lokalizacji ponosi Zamawiający (wykaz jednostek Zamawiającego przedstawia Załącznik nr 1 do wzoru umowy). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie badań dla osób prowadzących pojazdy (prawo jazdy kat B). Zakres tego badania określa Załącznik nr 2 do wzoru umowy. 4. Ponadto przedmiotem zamówienia jest dokonywanie aktualizacji książeczek zdrowia. Ilość przewidywanych badań , innych usług medycznych określa Załącznik nr 3 do wzoru umowy. 5. Wykonawca musi posiadać konieczne doświadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia i zobowiązuje się do wykonania umowy przy dochowaniu należytej staranności określonej w art. 355 § 2 Kodeksu Cywilnego przy udziale lekarzy spełniających szczególne wymagania kwalifikacyjne do prowadzenia badań profilaktycznych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej niezbędnej do oceny warunków pracy, wynikających z przepisów prawnych. 6. Warunki dodatkowe: 6.1 Badania pracowników, stażystów Zamawiającego odbywać się będą w Lublinie (w dowolnym zaproponowanym przez Wykonawcę zakładzie, wg potrzeb Zamawiającego) oraz w co najmniej trzech innych miastach powiatowych na terenie województwa lubelskiego, położonych w odległości drogowej powyżej 40 km od Lublina. Zamawiający zleci nie więcej niż 25% przewidywanych usług medycznych do wykonania poza Lublinem. Wykaz zakładów opieki zdrowotnej, w których będą świadczone usługi medyczne dla Zamawiającego, wraz z numerami telefonów stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ( Tabela 1.2 formularza ofertowego). 6.2 Zamawiający bezwzględnie wymaga aby wszystkie badania wraz z wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy wykonane były w ciągu jednego dnia, w dniu zgłoszenia się pracownika na badania, ze skierowaniem wydanym przez Zamawiającego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do wzoru umowy). 6.3 Zamawiający zastrzega aby usługi medyczne będące przedmiotem zamówienia, były świadczone: -w Lublinie (co najmniej w dni powszednie od poniedziałku do piątku codziennie w godz. 800-1530 i w soboty w godz. od 900-1100, z wyłączeniem dni wolnych od pracy) -w pozostałych wybranych miastach powiatowych (co najmniej w dni powszednie od poniedziałku do piątku, nie rzadziej jednak niż trzy razy w tygodniu w godz. 800-1530, z wyłączeniem dni wolnych od pracy) 6.4 Orzeczenia lekarskie dla celów określonych w Kodeksie Pracy (zarówno oryginał jak i kopia), będą odbierane osobiście przez pracownika, który zgłosił się na badania - w dniu wykonania badania. 6.5 Po przeprowadzonym (w ramach badania profilaktycznego) badaniu przez lekarza okulistę i wystawieniu recepty (w przypadku stwierdzenia wady wzroku), lekarz medycyny pracy zobowiązany jest do umieszczenia na zaświadczeniu lekarskim stwierdzającym brak przeciwwskazań do wykonywania zadań służbowych wpisu o treści: konieczne używanie okularów korekcyjnych podczas pracy z monitorem ekranowym- w przypadku, jeśli badanie okulistyczne wykaże potrzebę używania okularów korekcyjnych podczas pracy z komputerem. W przypadku gdy, badanie wykaże potrzebę zakupu nowych okularów korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym (będącą następstwem zmiany wady wzroku od ostatniego badania), to oprócz ww. wpisu na zaświadczeniu lekarskim badanego pracownika, lekarz medycyny pracy umieszcza dodatkowo wpis: konieczna zmiana szkieł korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym. 6.6 Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o planowanym terminie posiedzenia Komisji BHP z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. 6.7 Zamawiający powiadomi Wykonawcę o potrzebie udzielenia konsultacji w sprawie wypadku przy pracy ( telefonicznie lub drogą elektroniczną) z jedno dniowym wyprzedzeniem. 6.8 Zamawiający powiadomi Wykonawcę o planowanym terminie wizytacji stanowisk (pisemnie lub drogą elektroniczną) z co najmniej 7- dniowym wyprzedzeniem. 6.9 W przypadku zmian przepisów medycyny pracy jakie mogą zaistnieć w przyszłości Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu badań dla poszczególnych grup pracowników , stażystów określonego w Załączniku nr 2 do wzoru umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa usługa medyczna zostanie wyceniona wg aktualnie obowiązującego cennika Wykonawcy. 6.10 Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za jedynie za przeprowadzone badania/wykonane usługi medyczne, ustalonego na podstawie cen jednostkowych brutto określonych w Załącznik nr 1 do SIWZ- formularzu ofertowym (Tabela 1.1). Zamówienie poniżej 125 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie żąda

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach