Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników cywilnych wojska, kadry oraz jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu Nr 69/13/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników cywilnych wojska, kadry oraz jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu Nr 69/13/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników cywilnych wojska, kadry oraz jednostek i pododdziałów będących na zaopatrzeniu 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku Nr 1 do SIWZ tj formularzu ofertowym. 2. Szacunkowa liczba osób, na rzecz których będą realizowane przedmiotowe usługi to 1000. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy Dz. U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm.. szczególności a wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich - wstępnych, okresowych i kontrolnych, zgodnie z tabelą nr 1 b wydawania orzeczeń lekarskich wymienionych w tabeli nr 1 do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych; c udzielanie konsultacji specjalistycznych zgodnie z tabelą nr 1 4. Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. a wykonawca musi mieć uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy Dz. U. z 2004 r. nr 125, poz. 1317 z późn. zm. b świadczenia zdrowotne będą wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r. nr 69, poz. 332 z późn. zm. c wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty Dz. U. z 1997 r. nr 28, poz. 152 z późn. zm. oraz ustawy z 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej Dz. U. z 2011 r. nr 174, poz. 1039 z późn. zm. z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego d gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne muszą spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz. U. z 2011 r. nr 31, poz. 158 z późn. zm. 5.Bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz.7 00 do godz. 15 30. 6. Organizacja świadczenia usług medycznych Wykonawca przeprowadzi badania i konsultacje specjalistyczne na podstawie skierowania wystawionego przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy Dz. U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia się osoby skierowanej na badania. Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego 1 brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy lub 2 przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy Realizacja świadczeń odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań zawierających: nr PESEL pracownika cywilnego/żołnierza, rodzaj badania profilaktycznego jakie ma być wykonane lub konsultacji specjalistycznej, opisem zajmowanego stanowiska, nr JW Jednostki Wojskowej czynnikami szkodliwymi występującymi na stanowisku pracy, wystawionych przez lekarza upoważnionego przez Dowódcę 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy bez przerw urlopowych, chorobowych itp. W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 3 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa innego lekarza w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia. 7. Zamawiający powierzy Wykonawcy na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 przetwarzanie danych osobowych pacjentów, przekazywanych wraz ze zleceniem, wyłącznie w celu wywiązania się Wykonawcy z obowiązków związanych z udzielanymi świadczeniami. 8. Zamawiający informuje, że rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości faktycznie wykonanych badań lub konsultacji specjalistycznych. 9. Ceny jednostkowe badań oraz konsultacji medycznych będą stałe i niezmienne podczas całego okresu obowiązywania umowy. 10. Zakres usług medycznych przedstawia tabela poniżej. Tabela Nr 1 Lp. Rodzaj badania lub konsultacji Szacunkowa ilość badań KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE 1.Konsultacja neurologiczna 400 2.Konsultacja ginekologiczna 40 3.Konsultacja dermatologiczna 100 4.Konsultacja psychologiczna 74 5.Konsultacja okulistyczna 600 6.Konsultacja laryngologiczna 400 7.Konsultacja psychiatryczna 101 8Badania psychotechniczne dla kierowcy i wydanie orzeczenia przez psychologa posiadającego uprawnienia do badań pracowników transportu 200 9.Badanie i wydanie orzeczenia przez lekarza posiadającego uprawnienia do orzekania kierowców 300 10Badania lekarskie wykonane przez lekarza posiadającego uprawnienia do orzekania pracowników ochrony fizycznej ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony I i II (stopnia)wraz z wydaniem orzeczenia 100 11Badania psychologiczne wykonane przez psychologa posiadającego uprawnienia do orzekania pracowników ochrony fizycznej ubiegającym się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony I i II (stopnia) wraz z wydaniem orzeczenia BADANIA LABORATORYJNE 12.Morfologia krwi obwodowej z wzorem odsetkowym 1000 13.Odczyn opadania krwinek czerwonych OB. 400 14.Badanie ogólne moczu 1000 15.Cukier 1000 16.Cholesterol całkowity 200 17Trójglicerydy 200 18.Cholesterol-HDL 50 19.Cholesterol-LDL 50 20.Bilirubina 200 21Aminotransferaza asparaginianowa (GOT-AST) 200 22Aminotransferaza alaninowa (GPT-ALT) 200 23.Posiew kału w kierunku pałeczek Salmonella I Shigella (badania na nosicielstwo wykonane w Stacji Sanepidu) 30 24 GGTP 150 BADANIA RADIOLOGICZNE I DIAGNOSTYCZNE 25.Rtg klatki piersiowej a-p 1000 26.Spirometria 300 27.Audiometria 600 11. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega, że wskazane w tabeli ilości badań i konsultacji medycznych są ilościami szacunkowymi, które służyć mają jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości badań mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, jednakże ich wartość nie może przekroczyć kwoty umowy. 12. Podane ilości badań i konsultacji medycznych nie są ilościami wiążącymi i obowiązującymi. Wykonawca będzie realizować usługi medyczne sukcesywnie, w ramach potrzeb zamawiającego. W związku z powyższym ilości badań i konsultacji będą kształtować się odpowiednio w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego. 12. UWAGA !!! Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, przedmiotowe usługi muszą być świadczone na terenie miasta Dęblina. 13. Dodatkowe uwagi: Zamawiający informuje, że wymaga aby świadczenia medyczne będące przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane były w siedzibie Wykonawcy. Wyjątkiem od tej reguły są badania na nosicielstwo, które jest wykonywane w Stacji Sanepidu materiał do badania będzie pobierany według zaleceń pracowników Stacji Sanepidu. Wynik wykonanego przez Stację Sanepidu badania wykonawca wyda osobie badanej w swojej siedzibie. Zamawiający informuje, że w przypadku kierowców kierowców zawodowych wymaga badań zarówno wstępnych jak i okresowych oraz wydania orzeczenia przez lekarza posiadającego uprawnienia do orzekania kierowców tzn. lekarza posiadającego dwie pieczątki jedną do badań profilaktycznych, drugą o treści Lekarz uprawniony do badań lekarskich osób kierujących pojazdami wydaną przez Wojewodę. Zamawiający informuje, że konsultacja psychologiczna ma być realizowana przez psychologa, zgodnie z wymaganiami określonymi w tabeli nr 1. Zamawiający nie wymaga konsultacji udzielanej przez psychologa klinicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach