Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych w zakresie badania osób zatrzymanych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych w zakresie badania osób zatrzymanych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług badania osób zatrzymanych na terenie działania jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, z podziałem na 24 części. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo w szczególności w następującym zakresie: a)badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do transportowania osoby badanej policyjnymi środkami transportu oraz przebywania jej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych /Areszcie Śledczym/Zakładzie Karnym; b)pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający, oceni czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1-4 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załączonym wzorem do SIWZ) i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Oświadczenie, określone w art. 44 ustawy P.z.p. - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 1 oświadczenie że, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8 SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach