Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych w zakresie badań i pobierania krwi osób zatrzymanych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Numer sprawy 18 /15.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych w zakresie badań i pobierania krwi osób zatrzymanych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Numer sprawy 18 /15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012r, poz. 1102), ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji 9 tj Dz. U z 2011 r. Nr 287, poz. 1687 z późn. zm.) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4 luty 2004r. w sprawie Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 6 maja 1983 roku w sprawie warunków i sposobu dokonywania badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. Nr 25 poz. 117) oraz w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2006 roku w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. Nr 247, poz. 1819 ze zm.).Rozporządzenie MSW z dnia 04.06.2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb. Przedmiot umowy obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego:a) wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej na okoliczność istnienia lub braku przeciwwskazań do zatrzymania i umieszczenia osoby w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym spełniającej warunki wskazane w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r, poz. 1102) i przewidzianej do umieszczenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, wydanie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki - szacunkowa ilość badań :b) pobranie krwi (bez badania analitycznego) do dostarczonego pakietu przez funkcjonariusza oraz sporządzenie protokołu pobrania krwi - szacunkowa ilość badań lekarskich i pobrań krwi. Zadanie nr 1 (KMP Ostrołęka) - badania lekarskie - 1450 pobrania krwi - 100. Zadanie nr 2 (KMP Siedlce) - badania lekarskie - 1450 pobrania krwi - 230. Zadanie nr 3 (KPP Żyrardów) - badania lekarskie - 780 pobrania krwi - 60. Zadanie nr 4 (KPP Sokołów Podlaski) - badania lekarskie - 600 pobrania krwi - 90. Zadanie nr 5 (KPP Gostynin) - badania lekarskie - 2 pobrania krwi - 2. Ilości świadczonych usług, określone powyżej, przyjęte zostały przez zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez wykonawcę ceny oferty i nie mogą być podstawą roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia. Badania objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza. Świadczenie usługi medycznej dopuszczone jest w granicach administracyjnych powiatów. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom wykonawcy. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek ( zgodnie z art. 36 b ustawy ) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca na dzień składania ofert nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w badań. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 (KMP Ostrołęka) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 02.10.2015 roku. Zadanie nr 2 (KMP Siedlce) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 02.10.2015 roku. Zadanie nr 3 (KPP Żyrardów) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 26.11.2015 roku. Zadanie nr 4 (KPP Sokołów Podlaski) - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 14.11.2015 roku. Zadanie nr 5 (KPP Gostynin) - termin obowiązywania od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do badania, pobrania krwi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach