Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2017 roku

Sądecki Ośrodek Interwencji Kryzysowej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Śniadeckich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 490 730 , fax. 184 490 731
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sądecki Ośrodek Interwencji Kryzysowej
    Śniadeckich 10a
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 490 730, fax. 184 490 731
    REGON: 000971057
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia publicznego pn; Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku ” I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej – Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2.zapewnienie całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 3.ocena stanu zdrowia osób: - przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz - przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . II. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania u osoby doprowadzonej czy: a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi zwanym dalej DONON, zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno – sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia wskazań do hospitalizacji albo, c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo, d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON. 4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę, b) brak jest wolnych miejsc w DONON. 5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia. 6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia i przeprowadzanie w tym celu obchodu sal. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa. 8. Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2015 poz 2153). 9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno – wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych. 10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej. 11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności: a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem –obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), 12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych do hostelu dla ofiar przemocy i do noclegowni dla osób bezdomnych oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie doraźnej pomocy medycznej ww. osobom . 14. Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń. 15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności medycznych. 16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację. III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II Wykonawca zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów. a) Zadanie nr I – obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 2496 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku w każdy piątek od godziny 7.00 do niedzieli godz. 7:00 b) Zadanie nr II – obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1896 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą niedzielę od 7.00 do poniedziałku do godz. 19:00 c) Zadanie nr III - obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1872 godziny w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdy poniedziałek od godz. 19:00 do środy do godz. 7:00. d) Zadanie nr IV - obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 2496 godzin w czasie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą środę od godz. 07:00 do piątku do godz. 7:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach