Przetargi.pl
Swiadczenie usług medycznych w okresie od dnia zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2010r. - 31 grudnia 2010r.

Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom w Bytomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Tarnogórska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3890075 , fax. 032 2813039
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom w Bytomiu
    ul. Tarnogórska 3 3
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3890075, fax. 032 2813039
    REGON: 27655624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interwencja.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Swiadczenie usług medycznych w okresie od dnia zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2010r. - 31 grudnia 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2010r. - 31 grudnia 2010r.. usług medycznych przez lekarzy pacjentom Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 lutego 2004r. w sprawie trybu doprowadzania, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych lub wskazanych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851511004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w atr.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) tj.,że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu: wykonawca winien dysponować, co najmniej 5 osobami uprawnionymi do wykonywania zawodu lekarza wpisanymi do rejestru okręgowej izby lekarskiej. 3. Warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz.605 z późn.zm.) - spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert; 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.; 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 6. Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art.89 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp .2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interwencja.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach