Przetargi.pl
"Świadczenie Usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień 09-400 Płock, ul. Medyczna 1"

Izba Wytrzeźwień-Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Medyczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 367 19 09 , fax. 24 367 19 08
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Wytrzeźwień-Jednostka Budżetowa
    ul. Medyczna 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 367 19 09, fax. 24 367 19 08
    REGON: 69047600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.bip.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Urzędu Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie Usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień 09-400 Płock, ul. Medyczna 1"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Płocku 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : - sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie Wytrzeźwień; - prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby Wytrzeźwień; - udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie Wytrzeźwień; - stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie Wytrzeźwień; - wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości; - kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności; - w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego; - sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu; - wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby, w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni; - przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami; - prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę (ewentualna współpraca z terapeutą), prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej; - sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności; - wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie Wytrzeźwień; - określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym; - przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie trybu doprowadzenia, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 8.12.2014 r. poz. 1850 z późn.zm 3. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi: - w dni robocze, soboty, niedziele i święta – 6.600 godzin. 4. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. 5. Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Płocku lub osoba przez niego upoważniona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy o których mora w art. 5 i 5a ustawy z dnia 5 grudnia 1996 o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U.2019.537 ze zm)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg. Załącznika Nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp w Załączniku Nr 6 do SIWZ, wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp w Załącznikju Nr 6 do SIWZ pisemne zobowiązanie o którym mowa w pkt. 5.2 o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ, pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach