Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień

Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień ogłasza przetarg

  • Adres: 70-100 Szczecin, ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień
    ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23
    70-100 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 368881389
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scpu.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”2. Część I obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:a) 452 godziny w dni od poniedziałku do piątku,b) 77 godzin w sobotę, c) 39 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,- w całym okresie obowiązywania umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”.2. Część II obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości: a) 232 godziny w dni od poniedziałku do piątku,b) 34 godziny w sobotę,c) 55 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,- w całym okresie obowiązywania umowy1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”2. Część III obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości: a) 231 godzin w dni od poniedziałku do piątku,b) 266 godzin w sobotę,c) 343 godziny w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,- w całym okresie obowiązywania umowy1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”.2. Część IV obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:a) 255 godzin w dni od poniedziałku do piątku,b) 14 godzin w sobotę,c) 9 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,- w całym okresie obowiązywania umowy1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”.2. Część V obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:a) 965 godzin w dni od poniedziałku do piątku,b) 41 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,- w całym okresie obowiązywania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:1) dysponuje lub będzie dysponować w każdej części na którą składa swoją ofertę minimum 1 osobą, o której mowa w art. 5 i 5a ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U. z 2022 r., poz. 1731 ze zm.) lub w art. 1 ustawy z dnia 20 lipca 1950 r. o zawodzie felczera (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.1529), która posiada następujące doświadczenie:a) dla części I:minimum 250 godzin w świadczeniu usług medycznych polegającychw szczególności na: ocenie stanu zdrowia pacjenta, sprawowaniu całodobowego nadzoru medycznego, wykonywaniu zabiegów sanitarno-higienicznych, udzielaniu doraźnej pomocy, uzyskane w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.b) dla części II:minimum 100 godzin w świadczeniu usług medycznych polegającychw szczególności na: ocenie stanu zdrowia pacjenta, sprawowaniu całodobowego nadzoru medycznego, wykonywaniu zabiegów sanitarno-higienicznych, udzielaniu doraźnej pomocy, uzyskane w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.c) dla części III:minimum 100 godzin w świadczeniu usług medycznych polegającychw szczególności na: ocenie stanu zdrowia pacjenta, sprawowaniu całodobowego nadzoru medycznego, wykonywaniu zabiegów sanitarno-higienicznych, udzielaniu doraźnej pomocy, uzyskane w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.d) dla części IV:minimum 150 godzin w świadczeniu usług medycznych polegającychw szczególności na: ocenie stanu zdrowia pacjenta, sprawowaniu całodobowego nadzoru medycznego, wykonywaniu zabiegów sanitarno-higienicznych, udzielaniu doraźnej pomocy, uzyskane w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.e) dla części V:minimum 450 godzin w świadczeniu usług medycznych polegającychw szczególności na: ocenie stanu zdrowia pacjenta, sprawowaniu całodobowego nadzoru medycznego, wykonywaniu zabiegów sanitarno-higienicznych, udzielaniu doraźnej pomocy, uzyskane w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.Dopuszcza się wykazanie tej samej osoby w więcej niż jednej części.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków znajdują się w RozdzialeV SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach