Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez JW 4938 w 2016 r.

Jednostka Wojskowa 4938 ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4938
    ul. Sadków 9 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez JW 4938 w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych dla JW 4938 oraz Jednostek Wojskowych będących na jej zaopatrzeniu, w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe, kontrolne - o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy) i profilaktyki, niezbędnych ze względu na warunki pracy, określonych w przepisach prawa pracy i służbie medycyny oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. Zamówienie podzielone jest na cztery części: 1) Część 1. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Radomiu 2) Część 2. Badania i konsultacje lekarskie żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Grójcu. 3) Część 3. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Sochaczewie. 4) Część 4. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Olszewnicy. Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku części I - Radom Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował gabinetem / gabinetami w granicach administracyjnych miasta Radom. W przypadku części II - Grójec, III - Sochaczew i IV - Olszewnica Stara Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował gabinetem/gabinetami w promieniu do 60 km od granic administracyjnych miejscowości: Grójec, Sochaczew, Olszewnica Stara. Zgodnie z art. 67 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych, żołnierzowi zawodowemu przysługuje corocznie bezpłatne badanie profilaktyczne na zasadach określonych w ustawie o służbie medycyny pracy. Nie oznacza to jednak, że żołnierze muszą być kierowani co roku na badania. O terminie następnego badania medycyny pracy decyduje lekarz na podstawie takich czynników, jak warunki szkodliwe na stanowisku pracy, stan zdrowia żołnierza, wiek. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania badania profilaktycznego, co roku ustala się termin ponownego badania lekarskiego i dokonuje odpowiedniego wpisu w zaświadczeniu lekarskim. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (tj. Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.). 2) Usługi zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.). 3) Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5.12.1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (tj. z dnia 27 września 2011 roku Dz. U. nr 277 poz. 1634 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (tj. z dnia 25 sierpnia 2009 roku Dz. U. Nr 151 poz. 1217 z późn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego. 4) Gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne muszą spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 poz. 739). 5) Realizacja świadczeń odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych skierowań wraz z: numerem PESEL pracownika/żołnierza zawodowego; rodzajem badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane; stanowiskiem pracy; czynnikami szkodliwymi lub uciążliwymi występującymi na stanowisku pracy. 6) Skierowania, o którym mowa w pkt 5) ważne są przez okres 30 dni. 7) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania Zamawiającemu wykazu zawierającego imię i nazwisko wraz z numerem PESEL oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 8) Zamawiający powierza Wykonawcy, na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.), dane osób, których przetwarzanie jest możliwe wyłącznie w celu wywiązywania się wykonawcy z obowiązków związanych z udzielanymi świadczeniami. 9) Faktury będą wystawiane na koniec każdego miesiąca świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy i dostarczane do 14 dnia następnego miesiąca. 10) Do faktury dołączony będzie wykaz zawierający: imię i nazwisko z numerem PESEL badanego oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 11) Badania będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00. 12) Wykonawca poda do wiadomości osób zainteresowanych na tablicy ogłoszeń przed siedzibą oraz przekaże Zamawiającemu na piśmie informację o zasadach i terminach przyjęć pacjentów na badania profilaktyczne. 13) W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 2 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa (innego lekarza) w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia. 14) Termin realizacji badań podstawowych nie może przekroczyć 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych. 15) Termin realizacji badań specjalistycznych (badania kierowców, badania psychologiczne) nie może przekroczyć 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych. 16) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerw urlopowych, chorobowych, itp. 17) Wykonawca akceptuje fakt, iż badania lekarskie podane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ), służą do skalkulowania ceny, porównania oferty i wyboru oferty najkorzystniejszej. 18) Ceny jednostkowe za poszczególne badania, podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 19) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 20) Opłata za badanie kierowców wraz z wydaniem orzeczenia (zaświadczenia) musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.07.2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a)część I: 1 560,00 zł; b)część II: 760,00 zł; c)część III: 2 660,00 zł; d)część IV: 1 040,00 zł; Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikat NCAGE - Natowski Kod Podmiotu Gospodarki Narodowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach