Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2021 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych, dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz Jednostek Wojskowych będących na jej zaopatrzeniu, w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe, kontrolne – o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy) i profilaktyki, niezbędnych ze względu na warunki pracy, określonych w przepisach prawa pracy i służbie medycyny oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej pracujących lub służących w Radomiu i w Grójcu (dotyczy także pracowników i żołnierzy zawodowych będących w grupie zespołu zabezpieczenia medycznego ww. jednostek); Część 2. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej pracujących lub służących w Sochaczewie i w Olszewnicy (dotyczy także pracowników i żołnierzy zawodowych będących w grupie zespołu zabezpieczenia medycznego ww. jednostek). 3. Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku części I – Radom i Grójec, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował gabinetem/gabinetami w granicach administracyjnych miasta Radom. 4. W przypadku części II - Sochaczew i Olszewnica Stara, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował gabinetem/gabinetami w promieniu do 100 km od granic administracyjnych miejscowości: Sochaczew, Olszewnica Stara. 5. Zgodnie z art. 67 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych, żołnierzowi zawodowemu przysługuje corocznie bezpłatne badanie profilaktyczne na zasadach określonych w ustawie o służbie medycyny pracy. Nie oznacza to jednak, że żołnierze muszą być kierowani co roku na badania. O terminie następnego badania medycyny pracy decyduje lekarz na podstawie takich czynników, jak warunki szkodliwe na stanowisku pracy, stan zdrowia żołnierza, wiek. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania badania profilaktycznego, co roku ustala się termin ponownego badania lekarskiego i dokonuje odpowiedniego wpisu w zaświadczeniu lekarskim. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1175 z późn. zm.). 2) Usługi medyczne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2067) w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy(t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 3) Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16.11.2016 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 537 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 576 z późn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta – badanego. 4) Gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne muszą spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 595). 5) Realizacja świadczeń odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych skierowań wraz z: numerem PESEL pracownika/żołnierza zawodowego; rodzajem badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, stanowiskiem pracy, czynnikami szkodliwymi lub uciążliwymi występującymi na stanowisku pracy. 6) Skierowania, o których mowa w ppkt. 5) ważne są przez okres 30 dni. 7) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania Zamawiającemu wykazu zawierającego imię i nazwisko wraz z numerem PESEL oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 8) Faktury będą wystawiane na koniec każdego miesiąca świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy i dostarczane do 14 dnia następnego miesiąca. 9) Do faktury dołączony będzie wykaz zawierający: imię i nazwisko z numerem PESEL badanego oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 10) Badania będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00. 11) Wykonawca poda do wiadomości osób zainteresowanych na tablicy ogłoszeń przed siedzibą oraz przekaże Zamawiającemu na piśmie informację o zasadach i terminach przyjęć pacjentów na badania profilaktyczne. 12) W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 2 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa (innego lekarza) w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia. 13) Termin realizacji badań podstawowych nie może przekroczyć 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych. 14) Termin realizacji badań specjalistycznych nie może przekroczyć 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych. 15) Zamawiający wymaga, aby lekarz orzecznik był dostępny co najmniej 3 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku). 16) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerw urlopowych, chorobowych, itp. 17) Ilości badań przedstawione w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) mają charakter poglądowy i zostały przedstawione w celu przedstawienia potencjalnym Wykonawcom szacunkowej wielkości zamówienia, porównania złożonych w postępowaniu ofert oraz dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości badań i konsultacji, które będą wykonywane w przebiegu realizacji umowy będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości przedstawionych w formularzach. Wielkość przedmiotu umowy ograniczona będzie środkami, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 18) Ceny jednostkowe za poszczególne badania, podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ, nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 19) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 20) Opłata za badanie kierowców wraz z wydaniem orzeczenia (zaświadczenia) musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.08.2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców /t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1659/. 7. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji przy realizacji umowy (dotyczy cz. I i II zamówienia). 1) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Zamawiający w ramach prawa opcji będzie mógł zwiększyć ilości badań przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych rodzajów badań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości zamówienia podstawowego, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a Zamawiający uzyska brakujące środki finansowe, których pierwotnie nie mógł pozyskać. 3) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy. 5) Ceny jednostkowe poszczególnych usług realizowanych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ). 6) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. 7) Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie. 8) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy, w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: a) cz. I – 7 356,09 zł; b) cz. II – 6 233,19 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument stwierdzający uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy /t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1175 z późn. zm./.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ – gdy dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach