Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2018 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26603 Radom, ul. Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9
    26603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych, dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz Jednostek Wojskowych będących na jej zaopatrzeniu, w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe, kontrolne – o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy) i profilaktyki, niezbędnych ze względu na warunki pracy, określonych w przepisach prawa pracy i służbie medycyny oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. 2) Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej pracujących lub służących w Radomiu i w Grójcu; Część 2. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej pracujących lub służących w Sochaczewie i w Olszewnicy. 3) Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku części I – Radom i Grójec, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował gabinetem /gabinetami w granicach administracyjnych miasta Radom. 4) W przypadku części II - Sochaczew i Olszewnica Stara Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował gabinetem/gabinetami w promieniu do 100 km od granic administracyjnych miejscowości: Sochaczew, Olszewnica Stara. 5) Zgodnie z art. 67 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych, żołnierzowi zawodowemu przysługuje corocznie bezpłatne badanie profilaktyczne na zasadach określonych w ustawie o służbie medycyny pracy. Nie oznacza to jednak, że żołnierze muszą być kierowani co roku na badania. O terminie następnego badania medycyny pracy decyduje lekarz na podstawie takich czynników, jak warunki szkodliwe na stanowisku pracy, stan zdrowia żołnierza, wiek. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania badania profilaktycznego, co roku ustala się termin ponownego badania lekarskiego i dokonuje odpowiedniego wpisu w zaświadczeniu lekarskim. 6) Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1184 z późn. zm.).2. Usługi zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 457) w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 2067 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5.12.1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2017 r. poz. 125) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1251.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta – badanego. 4. Gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne muszą spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 poz. 739 z późn. zm.). 5. Realizacja świadczeń odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych skierowań wraz z: numerem PESEL pracownika/żołnierza zawodowego; rodzajem badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, stanowiskiem pracy, czynnikami szkodliwymi lub uciążliwymi występującymi na stanowisku pracy. 6. Skierowania, o którym mowa w pkt 5 ważne są przez okres 30 dni. 7. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania Zamawiającemu wykazu zawierającego imię i nazwisko wraz z numerem PESEL oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 8. Zamawiający powierza Wykonawcy, na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), dane osób, których przetwarzanie jest możliwe wyłącznie w celu wywiązywania się Wykonawcy z obowiązków związanych z udzielanymi świadczeniami. 9. Faktury będą wystawiane na koniec każdego miesiąca świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy i dostarczane do 14 dnia następnego miesiąca. 10. Do faktury dołączony będzie wykaz zawierający: imię i nazwisko z numerem PESEL badanego oraz rodzajem przeprowadzonego badania.11. Badania będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00.12. Wykonawca poda do wiadomości osób zainteresowanych na tablicy ogłoszeń przed siedzibą oraz przekaże Zamawiającemu na piśmie informację o zasadach i terminach przyjęć pacjentów na badania profilaktyczne.13. W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 2 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa (innego lekarza) w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia. 14. Termin realizacji badań podstawowych nie może przekroczyć 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych. 15. Termin realizacji badań specjalistycznych (np. badania kierowców, badania psychologiczne itp.) nie może przekroczyć 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych.16. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerw urlopowych, chorobowych, itp. 17. Ilości badań przedstawione w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) mają charakter poglądowy i zostały przedstawione w celu przedstawienia potencjalnym Wykonawcom szacunkowej wielkości zamówienia, porównania złożonych w postępowaniu ofert oraz dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości badań i konsultacji, które będą wykonywane w przebiegu realizacji umowy będą zależeć od potrzeb Zamawiającego i mogą się różnić od ilości przedstawionych w formularzach. Wielkość przedmiotu umowy ograniczona będzie środkami, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 18. Ceny jednostkowe za poszczególne badania, podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ, nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 19. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 20. Opłata za badanie kierowców wraz z wydaniem orzeczenia (zaświadczenia) musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.07.2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2018 r. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie świadczenia usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2018 r. Szczegółowe zasady i zakres czynności kontrolnych oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osób na umowę o pracę, określono w istotnych postanowieniach projektu umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy. 1) realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego; 2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a Zamawiający uzyska brakujące środki finansowe, których pierwotnie nie mógł pozyskać; 3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 4) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy; 5) cena jednostkowa poszczególnych usług realizowanych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ);6) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: a) cz. I – 3 500,00 zł; b) cz. II – 3 520,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument stwierdzający uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy /tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1184z późn. zm./.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach