Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi (CPV: 85.12.10.00-3) z podziałem na zadania - liczba zadań 3.

Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg

  • Adres: 66-004 Racula, ul. Rodła 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3214900 , fax. 068 3214001
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Wytrzeźwień
    ul. Rodła 6 6
    66-004 Racula, woj. lubuskie
    tel. 068 3214900, fax. 068 3214001
    REGON: 00059507400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.bipzielonagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi (CPV: 85.12.10.00-3) z podziałem na zadania - liczba zadań 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi z podziałem na zadania - liczba zadań 3. 3.1.1. Zadanie nr 1 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi- zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień, - prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, - udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, - stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, - wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, - kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, - w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego - sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, - wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni , - przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, - prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę; - prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, - sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, - wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, - określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, - przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie trybu doprowadzenia, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 4 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.), 3.1.1.1. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi: - w dni robocze 640 godzin; - w soboty, niedziele, pozostałe dni świąteczne 228 godzin; - w wybrane dni świąteczne 12 godzin tj. - Wielkanoc - 1 dzień (12 godz.), Szczegółowy wykaz godzin usług medycznych z podziałem na miesiące zawiera tabela - załącznik Nr 8.1. do SIWZ. 3.1.1.2..Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. 3.1.1.3.Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi lub osoba przez niego upoważniona. 3.1.2. Zadanie nr 2 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi- zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień, - prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, - udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, - stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, - wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, - kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, - w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego - sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, - wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby, w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni , - przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, - prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę; - prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, - sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, - wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, - określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, - przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie trybu doprowadzenia, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 4 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.), 3.1.2.1. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi: - w dni robocze - 480 godzin; - w soboty, niedziele i święta - 228 godzin; - w wybrane dni świąteczne - 24 godziny tj. Wielkanoc - 1 dzień (12 godz.), 25 grudnia - Boże Narodzenie - 1 dzień (12 godz.) Szczegółowy wykaz godzin usług medycznych z podziałem na miesiące zawiera tabela- załącznik Nr 8.2. do SIWZ. 3.1.2.2..Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. 3.1.2.3.Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi lub osoba przez niego upoważniona. 3.1.3. Zadanie nr 3 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi - zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień, - prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, - udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, - stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, - wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, - kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, - w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego; - sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, - wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni; - przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami; - prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę; - prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej; - sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności; - wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie Wytrzeźwień; - określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, - przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie trybu doprowadzenia, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 4 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.), 3.1.3.1. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi: - w dni robocze - 320 godzin; - w soboty, niedziele, pozostałe święta - 230 godzin; - w wybrane dni świąteczne - 12 godzin tj. 25 grudnia (Boże Narodzenie) 1 dzień (12 godz.). Szczegółowy wykaz godzin usług medycznych z podziałem na miesiące zawiera tabela- załącznik Nr 8.3. do SIWZ. 3.1.3.2.Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. 3.1.3.3.Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi lub osoba przez niego upoważniona. 3.2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3 - usługi medyczne; 3.3. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1692) średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,2249 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach