Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg
- Adres: 66-004 Racula, ul. Rodła 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3214900 , fax. 068 3214001
- Data zamieszczenia: 2012-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Wytrzeźwień
ul. Rodła 6 6
66-004 Racula, woj. lubuskie
tel. 068 3214900, fax. 068 3214001
REGON: 00059507400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.bipzielonagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Urzędu Miasta
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : - sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień, - prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, - udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, - stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, - wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, - kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, - w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego - sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, - wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni , - przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, - prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę (współpraca z terapeutą) - prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, - sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, - wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, - określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, - przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie trybu doprowadzenia, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 4 lutego 2004 r. ( Dz. U. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.), 3. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi: - w dni robocze 1024 godz ;. - w soboty, niedziele i święta 504 godz.; - w wybrane dni świąteczne - Wielkanoc - 2 dni, 1 listopada - Wszystkich Świętych - 1 dzień, Wigilia -24 grudnia i Boże Narodzenie -25 grudnia - 2 dni, Sylwester -31 grudnia -1 dzień - 48 godz. Szczegółowy wykaz godzin usług medycznych z podziałem na miesiące zawiera tabela- załącznik Nr 8 do SIWZ. 4.Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. 5.Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi lub osoba przez niego upoważniona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.bipzielonagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na zadania - liczba zadań 4.
Dodano: 2016-06-02 - Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
Dodano: 2016-05-06 - Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2016-04-27 - Świadczenie usług medycznych dla Komendy oraz Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2016-03-31 - Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
Dodano: 2016-03-30 - Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
Dodano: 2016-03-08 - Świadczenie usług medycznych dla Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2016-02-09 - Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
Dodano: 2016-02-05 - Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
Dodano: 2016-01-11