Przetargi.pl
Świadczenie Usług Medycznych

Centrum Informacyjne Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 822-49-31 , fax. 0-22 823-96-79
  • Data zamieszczenia: 2013-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3 3
    02-362 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 822-49-31, fax. 0-22 823-96-79
    REGON: 00011577200025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cilp.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie Usług Medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług medycznych tzn.: opieka medyczna dla pracowników i osób zgłoszonych przez pracowników Zamawiającego w ramach miesięcznego abonamentu oraz świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Zamawiającego. Z usług opieki medycznej będą korzystać pracownicy Zamawiającego oraz członkowie ich rodzin, o ile pracownicy zadeklarują przystąpienie do korzystania z usług i o ile będą wskazani w wykazie osób uprawnionych. Przewiduje się również możliwość zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego do trzech, bez względu na wiek i płeć, osób, które mogą, ale nie muszą, być członkami rodziny pracownika. Głównym miejscem świadczenia usług będzie obszar miasta stołecznego Warszawa. Dodatkowo, doraźna pomoc medyczna świadczona będzie na terenie Radomia. Wykonawca zapewni również dostęp do doraźnej opieki medycznej w pozostałych punktach medycznych, pozostających w jego dyspozycji/współpracujących, na terenie całego kraju. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonawca w ramach opieki medycznej zapewni następujące rodzaje abonamentów na świadczenia: a) Abonament indywidualny dla pracownika; b) Abonament rodzinny I (współmałżonek,partner pracownika + dzieci do 26 r.ż.); c) Abonament rodzinny II (współmałżonek,partner pracownika lub jedno dziecko do 26 r.ż.); d) Abonament uzupełniający (dla osób zgłoszonych poza abonamentem rodzinnym I lub abonamentem rodzinnym II); Zakres usług we wszystkich wyszczególnionych abonamentach musi być jednakowy. 2.2 Wykonawca zapewni świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów na pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Dane dotyczące Zamawiającego: a. Przewidywana liczba pracowników deklarujących udział w abonamencie indywidualnym dla pracownika - 30, b. Przewidywana liczba osób zgłaszanych przez pracowników w ramach abonamentu rodzinnego I - 5, c. Przewidywana liczba osób zgłaszanych przez pracowników w ramach abonamentu rodzinnego II - 5, d. Przewidywana liczba osób zgłaszanych przez pracowników w ramach abonamentu uzupełniającego - 8, e. Przewidywana liczba osób objętych usługami z zakresu medycyny pracy - 30. W abonamentach wyszczególnionych w ppkt. b, c, d liczba osób nie uwzględnia pracowników Zamawiającego. Pracownicy wymienieni są tylko w ppkt. a (Przewidywana liczba pracowników deklarujących udział w abonamencie indywidualnym dla pracownika) oraz w ppkt. e (Przewidywana liczba osób objętych usługami z zakresu medycyny pracy). Struktura wiekowa pracowników Wiek/Płeć do 35 lat 36 - 50 lat powyżej 50 lat Kobieta 5 5 6 Mężczyzna 2 4 8 Zamawiający zastrzega, że dane te dotyczą grudnia 2012 r., mają charakter szacunkowy i nie stanowią zobowiązania na świadczenie usług dla ww. liczby osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba przychodni, placówek ponad obligatoryjne 3
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach