Przetargi.pl
Świadczenie usług lokalnego zbiorowego transportu publicznego dla mieszkańców gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług lokalnego zbiorowego transportu publicznego dla mieszkańców gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług lokalnego transportu zbiorowego osób dla mieszkańców gm. Wisznia Mała. 2. Zakres usług obejmuje: 1) publiczny regularny transport osób na trasach: a) Linia 1: Wisznia Mała Urząd Gminy (Wisznia Mała U.G.), Pierwoszów, Piotrkowiczki, Mienice, Piotrowiczki, Pierwoszów, Machnice, Wisznia Mała U.G. b) Linia 2: Wisznia Mała U.G., Strzeszów, Ozorowice, Szewce, Świniary, Szewce, Ozorowice, Strzeszów, Wisznia Mała U.G. c) Linia 3: Wisznia Mała U.G., Ligota Piękna, Malin, Kryniczno, Rogoż, Kryniczno, Malin, Ligota Piękna, Wisznia Mała U.G. 2) sprzedaż biletów, kontroli biletowej pasażerów wsiadających do pojazdu z jednoczesnym okazaniem kierowcy biletu lub innego dokumentu uprawniającego do przejazdu bez biletu. 3) organizację dwóch akcji „Dzień bez samochodu” w ramach obchodów Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu - Dnia Bez Samochodu. W ramach akcji Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wynagrodzenia do : a) umieszczenia na przystankach ogłoszenia (otrzymanego od Zamawiającego) dotyczącego organizacji Dnia Bez Samochodu w terminie 7 dni przed datą wydarzenia, b) świadczenia usług zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy, na warunkach określonych w niniejszej umowie, bez pobierania od pasażerów opłat za przejazd. 4) Wprowadzenie systemu lokalizacji pojazdu 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa, na którą składa się: 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Wzór umowy wraz z załącznikami: a) Rozkład jazdy – załącznik nr 1; b) Uchwała Rady Gminy z dnia 27.06.2018 roku nr VII/XLIV/366/18 w sprawie ustalenia opłat za usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego na terenie gminy Wisznia Mała – załącznik nr 2 do umowy, c) Zasady świadczenia usługi – załącznik nr 3, 4. Istotne warunki realizacji zamówienia: 1) Przewóz osób ma się odbywać w ramach transportu publicznego – przewóz o charakterze użyteczności publicznej, 2) Rozliczenie usługi będzie prowadzone na podstawie faktycznie przejechanych wozokilometrów - szacunkowa liczna wozokilometrów objętych niniejszą umową wynosi ok. 300 000 km. Szacowana liczba wozokilometrów nie obejmuje wydłużenia kursu do Trzebnicy i Wrocławia Nadodrze, realizowanego za dodatkową opłatą od pasażera. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby wozokilometrów wymienionych – w zależności od rzeczywistych potrzeb. Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. 3) do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni co najmniej 2 środki transportu ( w tym 1 pojazd zastępczy na czas awarii i wypadków przystosowane do przewozu osób, posiadającego min. 16 miejsc siedzących + kierowca każdy). Usługa transportu osób musi się odbywać pojazdem głównym, który uzyskał największą ilość punktów w kryterium oceny ofert. 4) W przypadku awarii pojazdów oraz ewentualnych innych zdarzeń, których zaistnienie może spowodować niezrealizowanie w części lub w całości kursów wynikających z rozkładu jazdy, Wykonawca zapewnia pojazdy zastępcze gwarantujące realizację usługi zgodnie z rozkładem jazdy, jednakże nie później niż 2h od zaistnienia awarii/zdarzenia. 5) Środek transportu, którym będą przewożone osoby musi mieć zainstalowaną kasę fiskalną, celem ewidencjonowania liczby sprzedanych biletów. Liczba sprzedanych biletów w danym miesiącu będzie podawana pisemnie do wiadomości Zamawiającego po zakończeniu miesiąca. 6) Strony ustalają jednostkowe stawki biletów według uchwały Rady Gminy z dnia 27.06.2018 roku nr VII/XLIV/366/18, które Wykonawca ma obowiązek stosować - Załącznik nr 2 do umowy. Wpływy ze sprzedaży biletów oraz opłat dodatkowych za przejazd bez ważnego biletu, stanowią przychód Wykonawcy 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58, ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2).. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach