Przetargi.pl
Świadczenie usług logopedycznych w ramach projektu Nowy Wymiar Przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Karola Miarki 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054 , fax. 0-32 22 60 169
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
    ul. Karola Miarki 9 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, fax. 0-32 22 60 169
    REGON: 27157086500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług logopedycznych w ramach projektu Nowy Wymiar Przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przeprowadzanie diagnozy logopedycznej dzieci wskazanych przez nauczycieli lub rodziców. 2) Przygotowanie programu i prowadzenie zajęć kształtujących umiejętności językowo- słuchowo-ruchowe dzieci dotkniętych problemem nieprawidłowej wymowy i nieumiejętności właściwej komunikacji. 3) Prowadzenie dokumentacji opisującej przebieg realizacji Projektu w ramach powierzonych zadań zgodnie z wymaganiami. 4) Ewaluacja realizowanych zajęć, przygotowanie raportów i wyników ewaluacji zgodnie z wymaganiami. 5) Zajęcia logopedyczne będą się odbywały 2 razy w tygodniu po godzinie dla grupy maksymalnie 5 dzieci w wieku 5-6lat. 6) Szacunkowa ilość godzin jednostek lekcyjnych, którą Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić wynosi 48 godzin. 7) Pojęcie godzina należy rozumieć jako godzinę zajęć specjalistycznych z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 lutego 2007 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół. 8) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco Karty czasu pracy osoby realizującej zamówienie w ramach projektu dokumentującej postęp wykonania usługi oraz jej przedłożenia Zamawiającemu wraz z rachunkiem/fakturą i protokołem zdawczo-odbiorczym w ciągu 5 dni roboczych po upływie miesiąca rozliczeniowego, w którym nastąpiło wykonanie usługi. 9) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco dziennik zajęć realizowanych w ramach projektu 10)Zamawiający gwarantuje Wykonawcy przeprowadzenie min. 30 godzin zajęć logopedycznych. 11)Zajęcia będą realizowane w Przedszkolu nr 1 dla części I i Przedszkolu nr 11 w Mikołowie dal części II w godzinach jej pracy, w oparciu o obowiązującą siatkę zajęć. Godziny pracy Przedszkola nr 1 -od godz. 6.00-17.00, Przedszkola nr 11- od godz. 6.00-18.00. 12)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco Karty czasu pracy osoby realizującej zamówienie, odrębnie dla każdej osoby prowadzącej zajęcia w ramach projektu oraz jej przedłożenia Zamawiającemu wraz z rachunkiem/fakturą i protokołem zdawczo-odbiorczym w ciągu 5 dni roboczych po upływie miesiąca rozliczeniowego, w którym nastąpiło wykonanie usługi. 13)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco dziennik zajęć realizowanych w ramach projektu odrębnie dla każdej grupy. 14)Wykonawca po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedłożenia wykazu osób bezpośrednio prowadzących zajęcia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje. 15) Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy do akceptacji Zamawiającego harmonogram, który będzie stanowił integralny załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach