Przetargi.pl
Świadczenie usług łączności telefonii komórkowej z dostawą aparatów telefonicznych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Policach

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4311817 , fax. 091 4311832
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3 3
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4311817, fax. 091 4311832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług łączności telefonii komórkowej z dostawą aparatów telefonicznych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Policach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych w zakresie telefonii komórkowej dla potrzeb służbowych pracowników Urzędu Miejskiego w Policach. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił pracę telefonów w zakresie częstotliwości 900/1800/1900 MHz. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na nowe dostarczone aparaty. Taką samą gwarancją mają być objęte akcesoria. Usługa łączności telefonii komórkowej w grupie 35 użytkowników, w tym: - usługa łączności komórkowej wraz z dostawą 35 telefonów komórkowych, - świadczenie usługi kart wykorzystanych w adapterach GSM bez zakupu sprzętu, - włączenie do sieci GSM wszystkich użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora GSM. Wykonawca udzieli następującego minimalnego okresu gwarancji: - aparat telefoniczny - 24 miesiące, - akumulator (bateria) - 6 miesięcy, - karta SIM - 24 miesiące, Wykonawca załączy do oferty listę państw, w rozbiciu na kontynenty i kraje, w których operator ma podpisane umowy roamingowe. Wykonawca jest zobowiązany w ramach przedmiotu zamówienia do przejęcia 35 numerów od obecnego operatora Zamawiającego (PLUS GSM), bez przerw w pracy, zakończeniu obowiązywania umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni bezpłatne: naliczanie sekundowe od początku połączenia, inicjowanie połączeń, załączenie usługi roamingu, usługę poczty głosowej, informowanie o stanie konta abonamenta, całodobowe biuro obsługi klienta oraz pomocy technicznej, wyznaczenie tzw. opiekuna do obsługi numerów na koncie, bilingi szczegółowe dla wszystkich numerów dostarczane Zamawiającemu w wersji papierowej wraz z fakturą. Obecnie Zamawiający wykorzystuje średnio miesięcznie: 1) abonament wraz z telefonem typu A - 300 minut, 2) abonament wraz z telefonem typu B - 150 minut, 3) abonament wraz z telefonem typu C - 200 minut, 4) abonament wraz z telefonem typu D - 170 minut, Podane powyżej ilości wykonywanych rozmów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Podstawą miesięcznego rozliczenia będą faktycznie wykonywane połączenia. Wysokość oferowanego abonamentu będzie obowiązywać przez cały okres umowy. Wykonawca zagwarantuje możliwość: wymiany karty SIM w cenie nie wyższej niż 1 zł (netto) - wymiana dokonana będzie w przypadku kradzieży oraz innych przypadkach niezawinionych przez Zamawiającego.Zmiany wcześniej przyznanego numeru w cenie nie wyższej niż 1 zł (netto) - wymiana nastąpi w momencie stwierdzenia przez Zamawiającego uciążliwości w korzystaniu z danego numeru telefonicznego, aktywacji nowych numerów w cenie nie wyższej niż 1 zł (netto). Dostawa aparatów telefonicznych wraz z aktywacją nowych abonamentów nastąpi po podpisaniu umowy. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się dostawę aparatów telefonicznych o nie niższych parametrach technicznych i liczbie jak poniżej: 1)dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie A: włączenie do sieci GSM 3 użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora GSM, dostawa 3 telefonów komórkowych spełniających poniższe parametry: Podstawowe dane techniczne System UMTS / HSDPA / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 Wyświetlacz Kolorowy, 240x320 pikseli Bateria - czas czuwania / rozmowy 220h/220 min. Transmisja danych CSD, HSCSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, WLAN Wiadomości SMS, MMS, Email WAP / Java WAP 2.0/xHTML, HTML / Java 2.0 Łączność Bluetooth stereo (A2DP), USB, Irda Nawigacja GPS Tak Pamięć Pamięć wewn. 16 GB, obsługa kart pamięci micro SD Multimedia Aparat fotograficzny 8,1 Mpx +VGA, funkcjonalność kamery odtwarzacz MP3/AAC/Wideo, radio FM, dyktafon Alarm wibracyjny,tryb głośnomówiący, dostawa telefonów wraz z akcesoriami: ładowarka samochodowa, futerał, smycz. 2) dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie B: włączenie do sieci GSM 4 użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora GSM, dostawa 4 telefonów komórkowych spełniających poniższe parametry Podstawowe dane techniczne System UMTS / HSDPA / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 Wyświetlacz Kolorowy Bateria - czas czuwania / rozmowy 150h/2h Transmisja danych CSD, HSCSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, WLAN Wiadomości SMS, MMS, Email WAP / Java WAP 2.0/xHTML, HTML / Java 2.0 Łączność Bluetooth stereo (A2DP), USB, Irda Nawigacja GPS Tak Pamięć Pamięć wew. 160 MB, obsługa kart pamięci micro SD Multimedia Aparat fotograficzny 5 Mpx +VGA, funkcjonalność kamery odtwarzacz MP3/AAC/Wideo, radio Alarm wibracyjny, tryb głośnomówiący, dostawa telefonów wraz z akcesoriami : ładowarka samochodowa, futerał, smycz. 3)dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie C: włączenie do sieci GSM 1 użytkownika z zachowaniem dotychczasowego numeru, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numeru wobec dotychczasowego operatora GSM, dostawa telefonu komórkowego spełniającego poniższe parametry: Podstawowe dane techniczne System GSM 900 / GSM 1800/1900 Wyświetlacz Kolorowy Bateria - czas czuwania / rozmowy 200/3,5h Transmisja danych CSD, HSCSD, GPRS, EDGE Pamięć wewn. 16 MB Wiadomości SMS, MMS, E-mail, Instant Messaging (komunikatory) WAP / Java tak / tak Alarm wibracyjny,tryb głośnomówiący, dostawa telefonów wraz z akcesoriami : ładowarka samochodowa, futerał, smycz. 4)dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie D: włączenie do sieci GSM 26 użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora GSM, dostawa 26 telefonów komórkowych spełniających poniższe parametry: czas czuwania min 200 godzin, czas rozmów minimum 3,5 godziny, wyświetlacz kolorowy min. 256 tyś. kolorów. pamięć wewnętrzna min. 16 MB, gniazdo na pamięć wewnętrzną obsługujące karty min. 256 MB, praca w zakresie częstotliwości GSM 900/1800/1900, GPRS - transmisja danych, IrDA/Bluetooth, obsługa JAVA TM, profile,kalendarz, budzik, notatnik, lista zadań, organizer, radio, mp3, funkcja głośnego mówienia. dostawa telefonów wraz z akcesoriami : ładowarka samochodowa, futerał, smycz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz spełniają warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonują co najmniej trzy zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w ust. III SIWZ w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, według formuły (spełnia/nie spełnia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. IX, - dokumenty opisane w ust. IX pkt 1, 2 oraz 3 składane są dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego. - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków określonych w pkt. VIII SIWZ Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawcy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonują w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, świadczeń odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w ust. III pkt 1 SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 lub załącznikiem nr 2a (jeżeli dotyczy). 5. Prawidłowo wypełnioną kalkulację ofertową - (załącznik nr 4 lub nr 4a). 6. Prawidłowo wypełniony druk oferty - (załącznik nr 5). Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy, których oferty nie zawierają wymaganych dokumentów lub z przedłożonych dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty nie będą rozpatrywane, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach