Przetargi.pl
Świadczenie usług kurierskich na terenie Gminy Świdnica i Powiatu Świdnickiego

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kurierskich na terenie Gminy Świdnica i Powiatu Świdnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich polegających na codziennym pobieraniu przesyłek pocztowych wraz z ich wykazem z siedziby Urzędu Gminy Świdnica,ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica i dostarczaniu adresatom z terenu Gminy Świdnica oraz Powiatu Świdnickiego. Szacowana ilość przesyłek w ramach usług kurierskich w okresie trwania umowy wyniesie maksymalnie 24300 szt. , w tym: listy polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - 23000 szt., listy zwykłe ekonomiczne (bez potwierdzenia zwrotnego odbioru) - 1300 szt. 1. Maksymalne wymiary listu: suma długości, szerokości i wysokości 900mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600mm. 2.Maksymalna waga jednego listu nie przekroczy 2 kg. 3.Odbiór przesyłek przez kuriera będzie następował wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 13.30 do 14.00. 4.Czas dostarczenia przesyłek do odbiorców nie może przekroczyć 2 dni od dnia odebrania przesyłki od Zamawiającego. 5.W razie niemożności doręczenia przesyłki adresatowi Wykonawca przekaże listy do siedziby Urzędu Gminy Świdnica. Natomiast adresatowi pozostawi informację (awizo) w skrzynce pocztowej, drzwiach mieszkania adresata, bądź w widocznym miejscu przy wejściu na posesję adresata o możliwości odebrania przesyłki w Urzędzie Gminy Świdnica. 6.Jeżeli adresat odmawia przyjęcia przesyłki, przesyłka nie może być odebrana z powodu zmiany adresu odbiorcy, zgonu, odmowy przyjęcia bądź innej ważnej przyczyny umożliwiającej doręczenie - przesyłkę zwraca się do Urzędu Gminy z odpowiednią adnotacją. 7.Przesyłki zwykłe doręczone adresatom osobiście lub do skrzynek listowych na podstawie wykazu sporządzonego przez pracownika Urzędu Gminy. 8.Przesyłki powinny być dostarczone w stanie nienaruszonym a uszkodzone w trakcie transportu wymagają dodatkowego zabezpieczenia na koszt Wykonawcy. 9.Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach