Przetargi.pl
Świadczenie usług kurierskich

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Szopena 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8666 096 , fax. 017 8666 097
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
    ul. Szopena 2 2
    35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097
    REGON: 69072411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kurierskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są krajowe, miejskie i podmiejskie usługi kurierskie w zakresie szybkiego przekazu dokumentów i materiałów biologicznych do badań (przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2.Odbiór przesyłek kurierskich typu materiał biologiczny do badań, dokonywany będzie trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:30 do 17:00 z Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Zamawiającego. Natomiast odbiór dokumentów w godz. od 7:30 do 15:00 z Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. Zamawiającego. Zamawiający zapewni opakowanie dostosowane do zawartości przesyłki. Zlecenie zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie pod podany numer linii firmowej na co najmniej dwie godziny przed odbiorem. Odbiór przesyłki będzie następował w dniu zgłoszenia najpóźniej do godziny 15:00, po uprzednim powiadomieniu telefonicznym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek. W przypadku odbioru przesyłek po godzinie 15:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru z miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej ilości samokopiujących się druków adresowych oraz bezpłatnych kopert o wymiarach 249x348 mm, do przesyłania dokumentów o masie do 1 kg. Wymiary przesyłek to w szczególności: 100mmx250mmx100mm oraz koperty o wymiarach: 230mmx330mm. Przesyłki do 0,5 kg dostarczane do odbiorcy na dziś licząc od daty odebrania przesyłki będą kierowane do Krakowa. W przypadku nieobecności adresata lub upoważnionego odbiorcy przesyłka kurierska w obrocie krajowym będzie awizowana przez pozostawienie wypełnionego zawiadomienia o jej nadejściu z informacją o możliwości odbioru we wskazanej placówce Wykonawcy, z podaniem numeru telefonu, pod którym adresat może ustalić powtórne doręczenie przesyłki. Zaawizowane, nieodebrane w placówce Wykonawcy przesyłki będą powtórnie awizowane po trzech dniach ich przechowywania, licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia awiza, po uprzedniej nieudanej próbie kontaktu telefonicznego z odbiorcą, w celu ustalenia terminu powtórnego doręczenia, pod warunkiem umieszczenia jego numeru telefonu na nalepce adresowej. Do dni wyznaczonych termin powtórnego awiza nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przesyłek w stanie nienaruszonym. W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia tej przesyłki do odbiorcy wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenie. Wykonawca gwarantuje ubezpieczenie przesyłek kurierskich na zasadach stosowanych dla swoich przesyłek. W przypadku gdy przesyłka nosić będzie znamiona uszkodzenia adresat ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki i zgłosić reklamację. Reklamacja rozpatrywana będzie na zasadach określonych przez Wykonawcę w ogólnie dostępnych dokumentach. W przypadku rezygnacji lub odmowy przyjęcia przesyłki przez adresata, będzie ona niezwłocznie zwracana przez Wykonawcę do Zamawiającego. Wartość każdej zrealizowanej usługi kurierskiej będzie ustalana w oparciu o ceny jednostkowe brutto podane w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Zamawiający wymaga doliczenia do ceny jednostkowej usługi dopłaty paliwowej oraz drogowej. Odbiór przesyłek będzie każdorazowo dokumentowany na druku samokopiującym, w celach rozliczeniowych, wystawionym przez Wykonawcę, sporządzonym w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy, a kopia dla Zamawiającego. Zapłata wynagrodzenia za faktycznie wykonaną usługę będzie następowała z dołu, przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze, w terminie 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca doręczy fakturę zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni od daty jej wystawienia. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju. Zamawiający wymaga, by wykonawca co miesiąc wystawiał jedną fakturę obejmującą świadczenie usług pocztowych z wyszczególnieniem ilościowym. Nabywcą usług pocztowych i płatnikiem faktur będzie Zamawiający. Wykonawcy przysługuje prawo naliczania ustawowych odsetek za nieterminowe regulowanie należności przez zamawiającego, w przypadku gdy zwłoka w płatności przekroczy 21 dni od daty wystawienia faktury, pod warunkiem, że wykonawca doręczy fakturę zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej wystawienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości usług będących przedmiotem zamówienia niż podane w formularzach cenowo-ofertowych, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Trudno jest Zamawiającemu określić w % jak mniejsza to może być ilość. Zamawiający przewiduje, że może to być ilość mniejsza do 20%. Rozpoczynając przetarg Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. 4.Ceny jednostkowe za poszczególne rodzaje przesyłek w okresie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie w przypadku: a)Ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), b)Zmiany cennika usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego, c)Zastosowania przez Wykonawcę opustów na podstawie innych porozumień, d)W przypadku wprowadzenia nowego cennika Wykonawcy, jeśli ten będzie jednolity na terenie całego kraju i obowiązujący od dnia wprowadzenia we wszystkich placówkach Wykonawcy oraz jeżeli nastąpi ona w sposób przewidziany u Wykonawcy. W przypadku takiej zmiany Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć niezwłocznie Zamawiającemu nowy cennik usług. Z zastrzeżeniem, iż podwyżka cen nie może być wyższa niż 10 % w skali roku w stosunku do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w Formularzu cenowo-ofertowym i możliwa jest tylko raz w roku z powodów innych niż zmiana podatku VAT. Obniżka cen jest możliwa zawsze. 5.Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości usług w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ. 6.Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ. 7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): Kat. CPC: 2. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert alternatywnych oraz równoważnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach