Przetargi.pl
świadczenie usług księgowych spółce Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.

Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 368 82 78 , fax. 34 368 82 79
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.
    Ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 368 82 78, fax. 34 368 82 79
    REGON: 15039906900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hala-czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług księgowych spółce Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki Zamawiającego powierzonych umową na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.), 2. dokonywanie wyceny składników aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.), 3. dokonywanie klasyfikacji środków trwałych, prowadzenia ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, 4. dokonywania odpisów amortyzacyjnych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawie o rachunkowości, 5. wystawianie faktur sprzedaży i przesyłanie ich odbiorcom,6. prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży w zakresie podatku od towarów i usług (VAT) oraz księgowanie dokumentów spółki, 7. opracowanie, sporządzanie zeznań, deklaracji, sprawozdań, raportów, wniosków i innych tego typu dokumentów w zakresie rachunkowości, podatków, sprawozdawczości GUS - wymaganych w działalności spółki, 8. generowanie i drukowanie informacji (zestawień) na potrzeby sprawozdawcze Zamawiającego oraz udziałowca spółki, 9. wykonywanie czynności koniecznych do zamknięcia ksiąg rachunkowych za dany rok obrotowy. Comiesięczne sporządzenie sprawozdań finansowych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.) za dany miesiąc oraz kwartał, półrocze lub inny okres wymagany przez udziałowca wraz ze sporządzeniem deklaracji podatkowej, 10. sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, kwartalne, za pełny rok kalendarzowy), 11. przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia windykacji należności, 12. sporządzanie deklaracji dla jednostki - spółki Zamawiającego i osób zatrudnionych na umowę o pracę i zlecenie oraz przesyłanie do ZUS (do 20 osób miesięcznie), 13. obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spaw finansowo-księgowych i kadrowych związanych ze stosunkiem pracy , w szczególności: prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, przygotowanie umów o pracę i cywilno-prawnych, rachunków, list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników i członków Rady Nadzorczej, nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom i członkom Rady Nadzorczej, naliczanie świadczeń urlopowych i przygotowywanie list płac wypłaty świadczeń, wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, przygotowanie wniosków emerytalno-rentowych, prowadzenie kartotek wynagrodzeń i zasiłkowych, rozliczanie pracowników z podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym, sporządzenie przelewów bankowych dot. wynagrodzeń, 14. rozliczanie z budżetem w obowiązujących terminach i zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie sporządzonych w terminie przez Wykonawcę deklaracji podatkowych bądź innych informacji pisemnych z tytułu: podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, składek na Fundusz Pracy, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług (VAT), wpłat na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, podatku od czynności cywilnoprawnych i opłat skarbowych, dokonywanie opłat podatków lokalnych (rozliczanie i odprowadzenie), 15. ewidencjonowanie i rozliczanie wszystkich kosztów ponoszonych przez Zamawiającego z uwzględnieniem rodzajów kosztów do dnia 15 następnego miesiąca, 16. wprowadzanie i księgowanie raportów kasowych i bankowych, 17. sporządzanie informacji wymaganych do przedłożenia podmiotowi, który udzielił Zamawiającemu pomocy publicznej, 18. przygotowywanie przelewów bankowych dotyczących wszystkich płatności Zamawiającego, 19. przygotowywanie danych do sporządzenia kwartalnych informacji o działalności spółek z udziałem gminy, 20. wykonywanie analiz kontrolno-finansowych dla potrzeb Rady Nadzorczej oraz Prezesa Zarządu, 21. prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 22. prawidłowe organizowanie obiegu, kontroli, archiwizowania i zabezpieczania dokumentów księgowych, tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie, 23. nadzór nad prowadzoną dokumentacją i obrotem kasowym, 24. opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian w ciągu roku kalendarzowego, 25. opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, w tym sporządzanie raportów wg wytycznych i na każde żądanie udziałowca, 26. przygotowywanie zarządzeń dot. sporządzenia inwentaryzacji i udział 1 pracownika Wykonawcy w inwentaryzacji rocznej, 27. udzielanie na bieżąco odpowiedzi na zadawane drogą telefoniczną lub e-mail pytania dotyczące zakresu wynikającego z umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, w tym spraw pracowniczych, 28. przygotowywanie umów cywilnych (np. pożyczek) związanych z prowadzoną działalnością Zamawiającego z wyłączeniem umów handlowych i wynajmu, 29. współpraca z organami kontrolującymi Zamawiającego oraz przygotowywanie dokumentów dla potrzeb przeprowadzanej kontroli. Wykonywanie zaleceń pokontrolnych dotyczących zakresu umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, 30. sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych potwierdzających wykorzystanie środków finansowych na realizację zadań celowych, w tym dotacji, 31. rozliczanie delegacji pracowniczych, 32. sporządzanie po zakończeniu i rozliczeniu każdego miesiąca wydruków ewidencji analitycznej i syntetycznej prowadzonych ksiąg rachunkowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 1 000 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100 groszy). III.1.1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). III.1.2) Wadium inne niż w pieniądzu musi zostać zdeponowane przez upływem składania ofert bezpośrednio w sekretariacie budynku Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4, 42 - 202 Częstochowa pok. 2.051 za potwierdzeniem przyjęcia lub załączone do oferty w sposób umożliwiający zamawiającemu przekazanie dokumentu stanowiącego wadium do sekretariatu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hsc.bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach