Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacji urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach wentylacyjnych znajdujących się w obiektach Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2013-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacji urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach wentylacyjnych znajdujących się w obiektach Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług konserwacji urządzeń elektroenergetycznych i automatyki w centralach wentylacyjnych znajdujących się w obiektach Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2, ul. Kwiatkowskiego 6e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1. Czynności kontrolne wykonywane raz w tygodniu dla wszystkich urządzeń: - kontrola parametrów pracy urządzeń - kontrola zabezpieczeń - sprawdzenie stanu urządzeń zabezpieczających - kontrola działania siłowników przepustnic i zaworów regulacyjnych - monitorowanie stanów alarmowych - dostosowywanie programów czasowych, nastaw temperatur do potrzeb użytkownika. - naprawa zaistniałych nieprawidłowości - kontrola działania sterowników - oraz w razie potrzeby wszystkie czynności wymienione w pkt 2 i 3 niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń 2. Czynności kontrolne wykonywane dwa razy w roku: - przegląd central wentylacyjnych - przegląd kanałów wentylacyjnych - przegląd czerpni i wyrzutni dachowych i ściennych - przegląd aparatów grzewczo-wentylacyjnych - przegląd sterowania automatycznego - czyszczenie i mycie powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych, wymienników, żaluzji i innych elementów, przez które przepływa powietrze, w szczególności filtrów, paneli wylotu powietrza i kratek ssących należy wykonać za pomocą specjalistycznych środków czyszczących i dezynfekujących - przegląd agregatów chłodniczych - przegląd wentylatorów wyciągowych (kanałowe, ścienne, dachowe) - przegląd kurtyn powietrznych - przegląd osuszaczy powietrza - przegląd nawilżaczy powietrza - przegląd klimatyzatorów 3. Czynności kontrolne wykonywane raz w roku: - czyszczenie, mycie i dezynfekcja lamel nagrzewnic, chłodnic i wymiennika krzyżowego - wymiana filtrów central wentylacyjnych EU4 zgodnie z harmonogramem - czyszczenie kół zębatych i łopat przepustnic central wentylacyjnych - wymiana filtrów na obiegu chłodu i ciepła - czyszczenie wentylatorów dachowych - czyszczenie lameli anemostatu w aulach Szczegółowy wykaz czynności kontrolnych znajduje się w Załączniku nr 2 do Umowy. Każdorazowy dojazd wliczony jest w miesięczny koszt konserwacji. Wykonawca wykonuje obsługę i konserwację używając własnych narzędzi. Pozostałe materiały eksploatacyjne (oleje, smary, łożyska, paski klinowe, środki czyszczące, żarówki sygnalizacyjne itp.) niezbędne do wykonania przeglądów i napraw należy wliczyć do ceny ofertowej. Dopuszcza się składanie ofert na świadczenie równoważnych usług o standardzienie gorszym niżwymienione w SIWZ - w Załączniku 2. Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach