Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACJI ORAZ ODNAWIANIE LOKALI SOCJALNYCH I TYMCZASOWYCH DO ZASIEDLANIA W DRODZE EKSMISJI W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI W RADOMIU

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska 55/57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 48 383 57 50 , fax. 0 48 383 57 48 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska 55/57 55/57
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 0 48 383 57 50, fax. 0 48 383 57 48 w. 31
    REGON: 14122677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACJI ORAZ ODNAWIANIE LOKALI SOCJALNYCH I TYMCZASOWYCH DO ZASIEDLANIA W DRODZE EKSMISJI W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI W RADOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług konserwacji w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej, usuwanie awarii oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Lokalami w RadomiuZamawiający podzielił zamówienie na dwie części /zadania/. Czynność ta ma jedynie charakter techniczny, w związku z czym zakres zamówienia jest niepodzielny i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do złożenia oferty na oba zdania: - Zadanie 1 - wykonywanie usług bieżącej konserwacji - Zadanie 2 - wykonywanie nieprzewidzianych w Zadaniu 1, doraźnych napraw, awarii, usterek i uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji 3. Ilość terenów będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości. W związku z tym Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach w których miałyby być świadczone usługi: a) minimalną wartość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 03 kwietnia 2012r. minus do 15% powierzchni budynków mieszkalnych oraz budynków o innym przeznaczeniu b) maksymalną ilość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 03 kwietnia 2012r. plus do 15% powierzchni w budynkach mieszkalnych i w budynkach o innym przeznaczeniu , na których miałyby być świadczone usługi. Wg stanu na dzień 03.04.2012 w zarządzie MZL w Radomiu jest 72092,77 m 2 powierzchnilokali mieszkalnych oraz 16094,35 m2 powierzchni budynków o innym przeznaczeniu 4. Zamawiający określi również maksymalną oraz minimalną ilość roboczogodzin przy wykonywaniu części zamówienia określonego jako Zadanie nr 2 jaką Wykonawca będzie mógł świadczyć w trakcie trwania umowy. a) Maksymalna liczba roboczogodzin dla zadania 2 wyniesie 14 000 roboczogodzin b) Minimalna liczba roboczogodzin dla zadania 2 wyniesie 6 000 roboczogodzin Zadanie 1 I ZAKRES PRAC 1. Roboty instalacyjne: - instalacje centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody: - odpowietrzanie instalacji i grzejników; - regulacja instalacji centralnego ogrzewania /montaż kryz dławiących, ustawianie nastaw zaworów termostatycznych/; - likwidacja niedogrzewań w mieszkaniach; - zabezpieczenie i likwidacja przecieków w instalacjach centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody - uszczelnianie zaworów i złączek /w przypadku konieczności wymiany zaworów i głowic koszty materiałów pokrywa Zamawiający/; - odczytywanie głównych liczników energii cieplnej i centralnej ciepłej wody /w razie konieczności w sytuacjach awaryjnych w celach kontrolnych/; - konserwacja i obsługa urządzeń pomiarowych; - nawadnianie instalacji centralnego ogrzewania i uruchamianie wraz z rozpoczęciem sezonu grzewczego oraz wykonanie czynności związanych z zakończeniem sezonu grzewczego; - instalacje wodociągowe i kanalizacyjne : - likwidacja przecieków w instalacji wodociągowej i sanitarnej - uszczelnianie zaworów i złączek /w przypadku konieczności wymiany zaworów i głowic koszty materiałów pokrywa Zamawiający/; - usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów /koszty materiałów pokrywa Zamawiający dotyczy wymiany/; - uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej; - odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu; - odczyty głównych wodomierzy w budynkach /w razie konieczności w sytuacjach awaryjnych, w celach kontrolnych/; - konserwacja i obsługa urządzeń pomiarowych; - usuwanie zatorów w instalacji kanalizacji sanitarnej tj. poziomy, piony bez podejść odpływowych od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych; - usuwanie zatorów na przyłączach kanalizacji sanitarnej i deszczowej; -w razie potrzeb, czyszczenie wpustów do kanalizacji deszczowej oraz poziomów kanalizacji deszczowej; - zgłaszanie do właściciela sieci /Wodociągi Miejskie w Radomiu/ o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. instalacje gazowe : - likwidacja nieszczelności w instalacji gazowej zgłaszanych indywidualnie; - zabezpieczenie w razie potrzeb przed korozją pionów i poziomów instalacji; - bezwzględna likwidacja nielegalnego poboru gazu; - naprawa szafek gazowych i ich zamknięć; - uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych; - przeglądy okresowe - roczne kontrole stanu technicznej sprawności wewnętrznych instalacji gazowych wraz z usunięciem nieszczelności na odcinkach od gazomierzy do odbiorników gazowych w 630 lokalach. Roczne kontrole stanu technicznej sprawności wewnętrznych instalacji gazowych obejmują: - - sprawdzenie kurków głównych, - sprawdzenie części instalacji na poziomie piwnic i poza budynkiem - sprawdzenie pionów gazowych - sprawdzenie części instalacji od gazomierzy do urządzeń gazowych /odbiorników/ - kontrola gazomierzy - kontrola odbiorników gazowych - sprawdzenie stanu technicznego przewodów spalinowych i ich połączeń z urządzeniami gazowymi i kanałem spalinowym/szczelność połączenia przewodu ze ścianą/ - wykonanie kontroli szczelności przewodów instalacji gazowych - wykonanie kontroli prawidłowości doboru średnic przewodów instalacji gazowych - zgodnie z obowiązującymi przepisami - zgłaszanie do właściciela sieci /ZG/ o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. instalacje elektryczne : - usuwanie awarii instalacji elektrycznych zasilających lokale mieszkalne, użytkowe i części wspólne; -sprawdzanie i regulacja czasu działania oświetlenia w częściach wspólnych i instalacjach zewnętrznych; sprawdzanie prawidłowości połączeń i działania instalacji elektrycznej w częściach wspólnych - budynków, tablic i rozdzielni elektrycznych oraz usuwanie usterek; - sprawdzanie stanu i bieżące uzupełnianie napisów, oznaczeń, schematów tablic i rozdzielni elektrycznych; - sprawdzanie działania zabezpieczeń, wyłączników; - bezwzględna likwidacja nielegalnego poboru energii elektrycznej; - wymiana uszkodzonych żarówek i bezpieczników /koszty materiałów pokrywa Zamawiający/; - naprawa zamocowania opraw oświetleniowych, przełączników, przycisków, korytek kablowych rur i przewodów elektrycznych w klatkach schodowych, korytarzach i piwnicach; - sprawdzanie i naprawa stanu zamknięć tablic, rozdzielni i urządzeń elektrycznych oraz bieżące ich zabezpieczenie w przypadku otwarcia; - wskazanie miejsc podłączenia urządzeń elektrycznych wykonawcy na czas prowadzonych przez niego remontów w budynku; - czyszczenie szafek elektrycznych oraz ich naprawa. - uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych; - sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej; - zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach. instalacja odgromowa: - sprawdzanie i konserwacja stanu połączeń i ciągłości instalacji odgromowej /uzupełnianie braków do 5 mb. i smarowanie złączy/. 2. Roboty ogólnobudowlane: - uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych w częściach wspólnych o łącznej powierzchni do 3 m2; - uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych o łącznej powierzchni do 3 m2; - naprawa mocowania balustrad na klatkach schodowych; - mocowanie i wymiana pochwytów długości do 3 m; - uzupełnianie miejscowych ubytków posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych /koszty teriałów pokrywa Zamawiający/; - naprawa tynku przy ościeżach; - dopasowanie drzwi i okien w częściach wspólnych budynku - naprawa zamków, zawiasów i zamknięć do drzwi i okien w częściach wspólnych budynków; - naprawa lub uzupełnianie klamek w drzwiach i oknach części wspólnych budynków; - wymiana wkładek lub montaż nowych zamków, zasuw /koszty materiałów pokrywa Zamawiający/; 3. Dachy: - dokonywanie przeglądów stanu technicznego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich dwa razy roku /wiosna, jesień/; - czyszczenie rynien i rur spustowych dwa razy w roku /wiosna, jesień/; - naprawa obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i pozostałych - regulacja spadków rynien, naprawa lub wymiana mocowania rynien i rur spustowych, - likwidacja nieszczelności i przecieków z dachu; - naprawa pokrycia dachowego z wymianą do 10 m2 powierzchni dachu /koszty materiałów pokrywa Zamawiający/; - niezwłoczne usuwanie, skupisk śniegu lodu i powstałych sopli /pas nadrynnowy, podrynnowy, rynny i rury spustowe /koszty sprzętu - podnośnik koszowy pokrywa Zamawiający/; Uwaga Powyższy zakres prac dotyczy ujętych w wykazie /zał. nr 1A/ budynków mieszkalnych i użytkowych oraz budynków gospodarczych /komórki/ przynależnych do budynków. Zadanie 2 ZAKRES PRAC - ROZLICZENIE KOSZTORYSEM POWYKONAWCZYM 1. Odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w ramach wykonania wyroków eksmisji. Nie dotyczy kompleksowych remontów obejmujących cały zakres prac. - malowanie ścian, otworów okiennych i drzwiowych; - uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych; - wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie; - częściowa wymiana podłóg drewnianych; -. malowanie podłóg drewnianych; - reperacja posadzek; - wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych; - wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem; - wymiana lub naprawa instalacji wod-kan; -. montaż lub wymiana wodomierzy. - próba szczelności instalacji gazowej 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy bieżących i pilnych prac konserwacyjnych i napraw wykraczających poza zakres prac opisanych w Zadaniu 1 /zwłaszcza wynikłych wskutek zdarzeń losowych: awarii, wichury, ulewy, śnieżyc, oraz dewastacji, itp./ . - Wynagrodzenie za w/w prace opisane w Zadaniu 2 wyliczone będzie na podstawie kosztorysów w oparciu o KNR i cenniki SEKOCENBUDU. Robocizna według stawek przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ceny materiałów i sprzętu - nie wyższe niż średnie ceny wraz z kosztami zakupu z SEKOCENBUDU / ceny materiałów i sprzętu dotyczą również pkt I/ , A w przypadku braku materiałów w tym wydawnictwie, według Orgbud-u /ceny materiałów i sprzętu dotyczą również Zadania1/. Jeżeli w wydawnictwach SEKOCENBUD-u i Orgbud -u nie znajduje się odpowiednia pozycja i jest brak podstaw do wyceny, kalkulacje własne Wykonawcy wymagają uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3.Wykaz budynków będących przedmiotem zamówienia określa załącznik do SIWZ nr 1A /załącznik do umowy nr 1A/ . Ilości budynków i ich powierzchnia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu tj. mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu do 15% powierzchni m 2. II Warunki realizacji umowy 1. Wykonawca zapewnia dyżur telefoniczny tj. przyjmowanie zleceń w ramach pogotowia technicznego : - w dni robocze od 15.30 do 7.30j rano, - w dni wolne od pracy całodobowo. 2. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usuwania awarii niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia - w terminie nie dłuższym niż 2 godziny 3. Wykonawca usuwa awarie w dni robocze, wolne od pracy oraz świąteczne. Natomiast naprawy i konserwacje prowadzone są w dni robocze. 4. Wykonawca ma obowiązek zawiadamiać Zamawiającego o wykonaniu prac, a Zamawiający przystąpić do ich odbioru. 5. Zlecanie prac jak również ich odbiory odbywać się będzie zleceniem konserwacyjnym sporządzonym pisemnie. 6. Okresem rozliczeniowym dla Wykonawcy jest miesiąc kalendarzowy. 7. Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy terminowo zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami na dzień odbioru, zgodnie z wiedzą zawodową i sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa oraz SIWZ. 8. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem 3 dni, umożliwiając ich odbiór 9. Wykonawca winien w trakcie wykonywania robót oraz usuwania usterek: - w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie prowadzonych prac. - prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i p.poż. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodne z przepisami i bezpieczne ulokowanie i przechowywanie swoich materiałów i urządzeń; 11. Wykonawca winien zapewnić nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska na terenie prowadzonych prac; 12. Koszty materiałów i sprzętu używanych przy realizacji zadania 1 pokrywa Wykonawca za wyjątkiem materiałów i sprzętu ściśle określonego w pkt I. 13. Uwaga : Koszty materiałów i sprzętu /ściśle określonego w zadaniu 1/, które nie objęte są rozliczeniem kosztów z m 2 powierzchni, nazywane jako koszty, które ponosi Zamawiający rozliczane są kosztorysowo - zgodnie z rozliczeniem kosztów opisanych w zadaniu 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach