42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 26603 Radom, ul. Sadków
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
- Data zamieszczenia: 2018-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
ul. Sadków 9
26603 Radom, woj. mazowieckie
tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
REGON: 14267631600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych dla 42 BLSz w m. Radom oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych dla 42 BLSz w m. Radom oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2018 r.Zamówienie podzielone jest na 2 części: cz. I - dot. obiektów wojskowych: JW 4938 Radom, JW 3411 Grójec, WKU w Radomiu, cz. II dotyczy obiektów wojskowych: JW 3939, JW 3688, JW 1560, JW 3709 – Sochaczew, JW 3934 Olszewnica i Borzęcin. Usługi konserwacji oraz usuwania awarii Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z z Polskimi Normami, a w szczególności: a) „Systemy alarmowe” (PN-EN 50130); b) „Systemy sygnalizacji włamania“ (PN-IEC 839-2-7, PN-EN 50131); c) „Systemy kontroli dostępu stosowane w zabezpieczeniach” (PN-EN 50133); d) „Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach” (PN-EN 50132); e) „Systemy i urządzenia transmisji alarmu” (PN-EN 50136); f) „Dokumentacją techniczno-ruchową”. Szczegółowy wykaz urządzeń podlegających konserwacjom okresowym i naprawom awaryjnym, częstotliwość prowadzenia konserwacji oraz szczegółowy harmonogram konserwacji systemów alarmowych, systemu kontroli dostępu oraz telewizyjnego systemu nadzoru stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: a) dla części I w kwocie 3 720,00 zł brutto, b) dla części II w kwocie 2 250,00 zł brutto. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji lub Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego – stosownie do treści art. 18.1 Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213); b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub wyższej co najmniej III stopnia – (wymagane w części II zamówienia); c) zdolność wytwarzania dokumentacji niejawnej o klauzuli „ZASTRZEŻONE” w systemach teleinformatycznych spełniających wymogi Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz.1228).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji central i urządzeń końcowych
Dodano: 2023-06-19 - Usługa konserwacji central i urządzeń końcowych
Dodano: 2023-04-21 - Usługa konserwacji central i urządzeń końcowych
Dodano: 2023-03-24 - Usługa konserwacji central i urządzeń końcowych
Dodano: 2023-03-14 - USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU AUDIO-VIDEO w AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Dodano: 2020-09-17 - Zakup usług konserwacji oraz serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w okresie do końca 2021 roku
Dodano: 2020-05-05 - Zakup usług konserwacji oraz serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w okresie do końca 2021 roku
Dodano: 2020-02-21 - Zakup usług konserwacji oraz serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w okresie do końca 2021 roku lub do wyczerpania środków
Dodano: 2019-12-05 - Usługa serwisowa i eksploatacyjna urządzeń drukujących w Ministerstwie Zdrowia
Dodano: 2019-05-21 - Konserwacja central i urządzeń końcowych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości
Dodano: 2019-02-20