42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 26-603 Radom, Sadków
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
- Data zamieszczenia: 2019-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Sadków 9
26-603 Radom, woj. mazowieckie
tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
REGON: 142676316 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych dla 42 BLSz w m. Radom oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2019 r.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja i naprawy elektronicznych urządzeń (zwanych dalej „urządzeniami”) systemów alarmowych stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych (zwanych dalej „Odbiorcami”): Część I 1) 42. Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu – Radom; 2) Jednostka Wojskowa 3411 Grójec; 3) Wojskowa Komenda Uzupełnień w Radomiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 1 do umowy stanowiącym jej integralna część. Część II 1) Jednostka Wojskowa 3939 – Sochaczew; 2) Jednostka Wojskowa 3688 – Sochaczew; 3) Jednostka Wojskowa 1560 – Sochaczew; 4) Jednostka Wojskowa 3709 – Sochaczew; 5) Jednostka Wojskowa 3934 – Olszewnica i Borzęcin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 1 do umowy stanowiącym jej integralna część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: a) dla części I w kwocie 3 720,00 zł brutto, b) dla części II w kwocie 2 250,00 zł brutto. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu prowadzonym przez: NBP o/o Warszawa nr r-ku: 96 1010 1010 0136 2213 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium dotyczące świadczenia usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych dla 42 BLSz w m. Radom oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2019 r. – nr sprawy 5/PN/2019”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji lub Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego – stosownie do treści art. 18.1 Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 z późn.zm.); b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub wyższej co najmniej III stopnia – (DOTYCZY części II zamówienia); c) zdolność wytwarzania dokumentacji niejawnej o klauzuli „ZASTRZEŻONE” w systemach teleinformatycznych spełniających wymogi Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 412 z późn. zm.). - (DOTYCZY części I i II zamówienia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego – gdy dotyczy; 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ – gdy dotyczy. 7.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (załącznik nr 6 do SIWZ).Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji central i urządzeń końcowych
Dodano: 2023-06-19 - Usługa konserwacji central i urządzeń końcowych
Dodano: 2023-04-21 - Usługa konserwacji central i urządzeń końcowych
Dodano: 2023-03-24 - Usługa konserwacji central i urządzeń końcowych
Dodano: 2023-03-14 - USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU AUDIO-VIDEO w AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Dodano: 2020-09-17 - Zakup usług konserwacji oraz serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w okresie do końca 2021 roku
Dodano: 2020-05-05 - Zakup usług konserwacji oraz serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w okresie do końca 2021 roku
Dodano: 2020-02-21 - Zakup usług konserwacji oraz serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w okresie do końca 2021 roku lub do wyczerpania środków
Dodano: 2019-12-05 - Usługa serwisowa i eksploatacyjna urządzeń drukujących w Ministerstwie Zdrowia
Dodano: 2019-05-21 - Konserwacja central i urządzeń końcowych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości
Dodano: 2019-02-20