Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej wraz z usługami pogotowia technicznego na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miejskiej Kraków, a pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 7 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6166184 , fax. 0126166186
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6166184, fax. 0126166186
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej wraz z usługami pogotowia technicznego na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miejskiej Kraków, a pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 7 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogotowia technicznego oraz usług konserwacji w zakresie branży elektrycznej. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - Przychodnie, Forty (szacunkowa wartość zamówienia dla: konserwacji - 34.949,42 zł netto, pogotowia - 26.212,07 zł netto ), Część 2 - BOM -1 Rynek Kleparski 4 (szacunkowa wartość zamówienia dla: konserwacji - 26.660,80 zł netto, pogotowia - 16.858,23 zł netto), Część 3 - BOM - 2 Łobzowska 48 (szacunkowa wartość zamówienia dla: konserwacji - 28.047,96 zł netto, pogotowia - 14.313,52 zł netto), Część 4 - BOM - 3 Limanowskiego 16 (szacunkowa wartość zamówienia dla: konserwacji - 59.001,26 zł netto, pogotowia - 39.042,45 zł netto), Część 5 - BOM - 4 Urocze 18, BOM Na Stoku (szacunkowa wartość zamówienia dla: konserwacji - 29.263,62 zł netto, pogotowia -25.687,07 zł netto ), Część 6 - BOM - 6 Izaaka 5 (szacunkowa wartość zamówienia dla: konserwacji - 78.485,42 zł netto, pogotowia - 44.524,74 zł netto), Część 7 - Zadania zlecone - nieruchomości rozproszone (szacunkowa wartość zamówienia dla: konserwacji - 2.499,13 zł netto, pogotowia - 8.269,23 zł netto).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , tj. wykonali (lub wykonują nadal) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w zakresie konserwacji i usuwania awarii dotyczące branży elektrycznej, które wykonywane było przez nie mniej, niż 6 miesięcy, 1.2. oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osoba odpowiedzialna za prawidłową realizację prac ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji elektroenergetycznych, c) osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozoru, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania Wykonawcy takich osób - zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedłożonych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt III.2) ppkt 1.1. Wykonawca przedłoży w ofercie wykaz wykonanych (lub nadal wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w pkt III.2) ppkt 1.2. SIWZ Wykonawca przedłoży w ofercie: 4.1. uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4.2. świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji elektroenergetycznych, 4.3. świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozoru, 4.4. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, 4.5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających ww. kwalifikacje, jeżeli Wykonawca w wykazie, o którym mowa wyżej wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach