Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNALNYCH W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA KOSZY ULICZNYCH I ZBIERANIA ODPADÓW Z ULIC MIASTA SZUBINA

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 09235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNALNYCH W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA KOSZY ULICZNYCH I ZBIERANIA ODPADÓW Z ULIC MIASTA SZUBINA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic miasta Szubina. Zakres zamówienia obejmuje: 1) codzienne opróżnianie koszy ulicznych usytuowanych na terenie miasta Szubina począwszy od godz. 700, ujętych w Wykazie koszy ulicznych do opróżniania zlokalizowanych na terenie miasta Szubina, 2) usuwanie odpadów z ulic, chodników, przyulicznych pasów zieleni, przy pojemnikach do segregacji odpadów jak również worków z trawą i odpadami (ustawionymi przy ulicach przez pracowników Urzędu Miejskiego w Szubinie) podczas wykonywania trasy objazdowej przy opróżnianiu koszy, 3) zbieranie odpadów, nieczystości zgromadzonych obok kosza, łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 5 metrów od kosza, opróżnianie koszy dostawionych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy oraz opróżnianie koszy, usuwanie odpadów w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej konieczności, 4) usuwanie zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do pojemnika usytuowanego na terenie miasta Szubina i przekazaniu tych zwłok firmie wyznaczonej przez Zamawiającego do utylizacji podczas wykonywania trasy objazdowej przy opróżnianiu koszy, 5) codzienne, całodobowe usuwanie zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do pojemnika usytuowanego na terenie miasta Szubina i przekazanie tych zwłok firmie wyznaczonej przez Zamawiającego do utylizacji z pasa drogowego dróg będących w zarządzie Burmistrza Szubina położonych na terenie gminy i miasta Szubin w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, 6) wywóz odpadów, o których mowa w pkt. 1 do 3, na składowisko odpadów (za wyjątkiem zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części). 2. Podczas wykonywania czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania obserwacji stanu oznakowania pionowego ulic i tabliczek z nazwami ulic, stanu dróg i mostów oraz koszy ulicznych. W przypadku zaobserwowania, że doszło do uszkodzenia np. odwrócenia, przekręcenia znaków drogowych, tabliczek z nazwą ulicy czy koszy ulicznych Wykonawca winien doprowadzić znaki, tabliczki i kosze do stanu pierwotnego. O uszkodzeniach znaków, tabliczek, oznakowania, dróg i mostów oraz koszy, których Wykonawca nie jest w stanie usunąć w powyższy sposób zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić telefonicznie Zamawiającego. 3. Kosze winny być opróżniane w taki sposób, aby odpady nie zalegały na dnie koszy po opróżnieniu oraz w sposób nie powodujący zanieczyszczenia okolicznych terenów zielonych, jezdni i chodników. 4. Kosze, o których mowa w ust. 1 stanowią własność Zamawiającego. 5. Usługi, o których mowa w ust. 1 i 2 podlegają kontroli przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 6. Charakterystyka zamówienia: 1) Łączna długość ulic, przy których usytuowane są kosze wynosi ok. 16 km, 2) Łączna długość ulic na terenie miasta wynosi ok. 32 km, 3) Koszty utylizacji zwłok zwierząt zbieranych z pasa drogowego ulic gminnych ponosi Gmina Szubin. Pojemnik na zwłoki ustawiony jest na terenie miasta Szubina w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 4) Poza odpadami z opróżnianych koszy ulicznych, ilość odpadów zbieranych z ulic miasta waha się od 170-220 ton na rok. Ilość odpadów zależy między innymi od częstotliwości koszenia trawników, 5) Ilość zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do usuwania z pasa drogowego dróg będących w zarządzie Burmistrza Szubina na terenie gminy i miasta Szubin wynosi rocznie ok. 20 szt. ważących średnio ok. 35 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach