Przetargi.pl
Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2017 r

Gmina Staszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28200 Staszów, ul. Opatowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 642 014 , fax. 158 643 261
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Staszów
    ul. Opatowska 31
    28200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 642 014, fax. 158 643 261
    REGON: 83040974900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2017 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie Miasta Staszowa poprzez: 1. Zamiatanie mechaniczne ulic o łącznej długości około 37 300 mb zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz załącznikiem graficznym nr 1a. 2. Zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników o łącznej powierzchni około 68 000 m² zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem graficznym nr 2a. 3. Zamiatanie ręczne lub mechaniczne placów (w tym parkingów) i schodów o łącznej powierzchni około 23 000 m² zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz załącznikiem graficznym nr 3a. 4. Bieżące niszczenie (poprzez stosowanie herbicydów) przerastającej roślinności w chodnikach, przy krawężnikach itp. oraz ręcznym jej niszczeniu w przypadku takiej konieczności. 5. Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) na terenach zielonych na terenie miasta Staszowa. 6. Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Staszowa wymienionych w załączniku nr 4. 7. Zimowe utrzymanie w należytym stanie ulic, placów, chodników i schodów wraz z utrzymaniem ich czystości (wykaz ulic załącznik nr 5) polegające na: a) bieżącym, skutecznym usuwaniu śliskości bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez posypywanie piaskiem, mieszaniną piasku z solą, solą przemysłową, solanką, lub w sposób mieszany, b) bieżącym odkuwaniu lodu ze schodów, chodników i innych przejść oraz usuwaniu tego lodu, c) bieżącym odśnieżaniu ulic, placów i chodników, d) bieżącym wywożeniu nadmiaru śniegu na teren składowiska odpadów „Pocieszka” w Staszowie, e) bieżącym zabezpieczeniu piasku służącego do posypywania ulic, placów i chodników poprzez gromadzenie go w rozstawionych na terenie miasta skrzyniach (zgodnie z załącznikiem nr 7), f) bieżącym utrzymaniu czystości ulic, placów i chodników w okresie braku pokrywy śniegowej i opadów śniegu, g) bieżącym usuwaniu sopli lodu z budynków, budowli i urządzeń będących własnością Gminy Staszów, h) zabezpieczeniu mieszaniny piasku z solą na terenie miasta Staszowa w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania powyższych czynności, oraz inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. 8. Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym, technicznym oraz obsługa szaletów miejskich znajdujących się przy ul. Krakowskiej i ul. Mickiewicza polegające głównie na: - utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w obiekcie szaletu, - utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz wokół szaletów (zamiatanie, odśnieżanie, bieżące likwidowanie śliskości poprzez posypywanie piachem), - zapewnienie odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania szaletu oraz jego utrzymania, - zabezpieczeniu środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów jak i spełnianie wymogów sanitarnych, w tym mydło oraz ręczniki papierowe do wycierania rąk przy umywalkach oraz zabezpieczeniu papieru toaletowego w toaletach, - likwidację powstałych awarii (instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, itp.), - przestrzeganie ustalonych godzin otwarcia szaletów, oraz inne niezbędne prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie szaletów miejskich. 9. Bieżące sprzątanie wiat przystankowych w ilości 22 sztuk zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa polegające m.in. na: - sprzątaniu odpadów z terenu wiat przystankowych, - bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów itp. oraz czyszczenie (mycie) szyb wiaty, - utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 10.Sprzątanie raz w tygodniu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym wiat przystankowych w ilości 80 sztuk zlokalizowanych na terenie Gminy Staszów polegające m.in. na: - sprzątaniu odpadów z terenu wiat przystankowych, - bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów itp., - utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 11.Sprzątanie w miarę potrzeb, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, miejsc przystankowych w ilości 131 sztuk zlokalizowanych na terenie Gminy Staszów polegające m.in. na: utrzymaniu porządku i czystości wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 12.Bieżące oczyszczanie tablic ogłoszeniowych zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa poprzez zerwanie odstających ogłoszeń oraz zebranie opadłych ogłoszeń z terenu przyległego. 13.Dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i okolicznościowych polegające na wywieszaniu i zdejmowaniu minimum 100 szt. flag państwowych na słupach ulicznych i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w związku z uroczystościami państwowymi, okolicznościowymi i miejscowymi, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Realizacja zadania winna być zgodna z Ustawą z dnia 31.01.1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych. Materiały zapewnia Wykonawca. 14.Czasowe przetrzymanie bezdomnych psów wraz z opieką nad nimi w zakresie: wyżywienia, pielęgnowania i pilnowania do czasu przewiezienia do schroniska z którym Zamawiający ma podpisaną umowę. Przy określeniu ceny obejmującej wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić powyższe informacje oraz wnioski wypływające z przeprowadzonej ewentualnej wizji w terenie. Prace wymienione w punkcie 7 należy wykonywać na ulicach, placach, chodnikach i schodach zgodnie z ustalonymi standardami - załącznik nr 6. Postępowanie z odpadami pochodzącymi z oczyszczania ulic, placów, chodników i parkingów będzie prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 SIWZ. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 1 stycznia 2017r. do dnia 31 grudnia 2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100), w formach i w terminie określonych w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach