Przetargi.pl
Świadczenie usług komunalnych na terenie miasta i gminy Stary Sącz

Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4460270 , fax. 018 4460273
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4460270, fax. 018 4460273
    REGON: 00053105800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług komunalnych na terenie miasta i gminy Stary Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Usługi sprzątania ręcznego ciągów pieszych, ulic oraz przystanków autobusowych - Usługi mechanicznego zamiatania ulic - Usługi wywozu stałych odpadów z koszy ulicznych oraz koszy zamontowanych na przystankach autobusowych -Usługi odśnieżania dróg i ciągów pieszych - Usługi sprzątania ulic po zimie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000 zł - Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109,poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ) Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach (oryginały tych dokumentów należy wnieść do kasy Zamawiającego), w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że wykonawca którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja nie może wygasać przed końcem okresu związania ofertą podanego w pkt. V 6. - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Starym Sączu rachunek nr 41 8816 0001 2001 0000 0013 0006 z dopiskiem: Świadczenie usług komunalnych na terenie Miasta i Gminy Stary Sącz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (zamiatarka mechaniczna, piaskarka z pługiem odśnieżnym, środki transportu, samochód specjalny do transportu odpadów) , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ww. ustawy e)wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat ww. usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia f)dokonają wizji w terenie w celu zapoznania się z zakresem rzeczowym usług
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składając ofertę (wzór zał. Nr 1) wraz z kalkulacją cenową (wzór zał. 1A) wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do niniejszej SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o. o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek). 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem , zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , Prawo Zamówień Publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - referencje - potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - na druku stanowiącym - zał. nr 3 do niniejszej SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w pkt.II.1 e) 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej zamówieniem, na kwotę nie niższą niż całkowita wartość zamówienia. 8.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 9.Informacja na temat kierownika robót i pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie - zał. nr. 4 do niniejszej SIWZ 10.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - zał. nr. 5 do niniejszej SIWZ 11.Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12.Oświadczenie wykonawcy o akceptacji projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący zał. nr 6 do niniejszej SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 13.Kalkulacja ceny poszczególnych usług składających się na przedmiot zamówienia - zał. 1A 14.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów 15.Zezwolenie na unieszkodliwianie padłych zwierząt lub umowa z podmiotem posiadającym zezwolenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stary.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach