Przetargi.pl
Świadczenie usług komunalnych na terenie Miasta i Gminy Połaniec

Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
    Ruszczańska 27
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług komunalnych na terenie Miasta i Gminy Połaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymóg zatrudnienia z art. 29 ust. 3a PZP: 1.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:a) Kierowcy samochodów ciężarowych b) Osoby wykonujące prace fizyczne 2.Wykonawca zobowiązuje się, ze pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r.Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. , poz. 1040 z późn zm.). 3.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, daty zawarcia umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie punktem 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.6.Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy PZP).IV. Opis przedmiotu zamówienia.1.Zamówienie obejmuje:a)utrzymanie czystości dróg, parkingów, zatok parkingowych, ciągów pieszych na terenie Miasta i Gminy Połaniec, b)opróżnianie koszy ulicznych i koszy na psie odchody, wywóz odpadów komunalnych z placów, budynków będących własnością Miasta i Gminy Połaniec. c)koszenie, grabienie, utrzymanie w czystości trawników, pielęgnacja i nasadzenia drzew, krzewów, zakładanie, nasadzenia, pielęgnacja kwietników na terenie Miasta i Gminy Połaniec,d)wyłapywanie bezdomnych zwierząt i ich transport do schroniska,e)zbieranie i utylizacja zwłok padłych zwierząt,f)wymianę piasku w piaskownicach,g)sprzątanie przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec,h)magazynowanie materiałów na bazie o pow. minimum 1000 m2 i prowadzenie ewidencji, i)likwidacja dzikich wysypisk śmieci,j)realizacja innych nieprzewidzianych prac, koniecznych do wykonania ze względu na zachowanie bezpieczeństwa i porządku na terenie Miasta i Gminy Połaniec, w tym prace interwencyjne na terenie Miasta i Gminy Połaniec – w tym prace porządkowe polegające na usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (o objętości do 1 m3), zabezpieczeniu terenu przed uroczystościami, wykonywanie innych drobnych, nieprzewidzianych prac związanych z czystością miasta, na polecenie przedstawiciela Zamawiającego – czas reakcji nie dłuższy niż 4 godzin.k)Wszystkie odpady odebrane na podstawie niniejszego zamówienia należy przekazać do Instalacji Komunalnej ZGOK w Rzędowie. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z fakturą kartę przekazania odpadów.2.Załączony zakres rzeczowy zamówienia- załącznik. 3.Zamówienie rozliczane będzie na zasadach określonych w umowie, tj. fakturami miesięcznymi, jako iloczyn ilości przepracowanych motogodzin pracy sprzętu, sztuk i cen jednostkowych, do osiągnięcia kwoty nieprzekraczalnej wskazanej w umowie bądź do upływu okresu na jaki została zawarta (z zależności co nastąpi wcześniej). 4.Zamawiający wskazuje następujące szacunkowe ilości w okresie wykonywania niniejszego zamówienia, wyliczone jako średnie ilości zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat: Wyszczególnienie: Jedn. Ilość Samochód dostawczy o ład. do l,5t m-g2089,5 Samochód ciężar. o ład. 8 – 12 t m-g 15,Samochód ciężarowy o ład. 8 – 12t z HDS m-g 162,Zamiatarka uliczna na samochodzie 8t – 12t m-g 270,Zamiatarka uliczna na samochodzie do 5t m-g 10,Ciągnik od 20 do 35 kW m-g 49,Ciągnik od 50 do 70 kW m-g 9,Koparko-spych., koparko-ładow., o poj .łyżki od 0,15 do 1,0 m3 m-g 1,Koparka kołowa o poj .łyżki 0,15 do 0,6 m3 m-g 10,Przyczepa 4t - 6t m-g 27,Kosiarka rotacyjna z ciągnikiem m-g 142, Glebogryzarka, brona m-g 10,Kosiarka wysięgnikowa do skarp z ciągnikiem m-g 803, Rębak do gałęzi z ciągnikiem m-g 10,Kosa, piła, areator, kosiarka spalinowa m-g 3177,Zagęszczarka min. 4kW, pompa spalinowa o wydaj. min. 50m3/h m-g 10,Minitraktor z osprzętem o mocy min. 12 kW /kosiarka, glebogryzarka, przyczepka/ m-g 10, Spawarka min. 500 A m-g. 10,Agregat prądotwórczy min. 21 kW m-g 10,Wywóz odpadów z kontenerów szt. 227 Magazynowanie materiałów na pow. 1000 m2 i prowadzenie ewidencji - ryczałt miesięcznie m-c 12,Wyłapywanie bezdomnych zwierząt szt. 24, Transport bezdomnych zwierząt do schroniska szt.23, Zbieranie i utylizacja padłych zwierząt szt.5, Roboczogodzina z narzutami r-g 10580, Roboczogodzina z narzutami za pracę w dni wolne od pracy /soboty, niedziele, święta, II i III zmiana/ r-g37,Zwyżka o udźwigu min. 100 kg, wys. podnoszenia min. 10 m m-g 104,Worki na śmieci 60L do koszy ulicznych szt. 855,Worki na śmieci 40L do koszy ulicznych szt. 230, Sadzonki begonii szt. 1770,Karma sucha dla zwierząt(psy ,koty) kg 472,Karma dla zwierząt –puszki(psy ,koty)szt.680, Środki ochrony roślin- chwastobójcze litr 25 Środki ochrony roślin – owadobójcze litr 5,Środki ochrony roślin – grzybobójcze litr 4,Nawozy azotowe kg.400,Nawozy wieloskładnikowe kg50,Nawóz w płynie do kwiatów litr 20,Kora sosnowa m3 8,Żwir do uzupełnienia rabat t 1,5 ,Piasek do wymiany i uzupełnienia w piaskownicach t 38,5 W oparciu o w/w ilości szacunkowe należy wyliczyć cenę oferty. Wyliczona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania złożonych ofert. 5.Roboczogodzina lub motogodzina pracy sprzętu będzie liczona od momentu podjęcia pracy na terenie gminy Połaniec, nie wlicza się do nich kosztów dojazdu do miejsca wykonywania pracy.6.W przypadku konieczności przeniesienia materiałów zgromadzonych na obecnej bazie magazynowej Zamawiającego do bazy Wykonawcy wyłonionego w niniejszym przetargu, Wykonawca ten przeniesie je na własny koszt nie obciążając tymi kosztami Zamawiającego.7.Zamawiający posiada na bazie magazynowej materiały – zgodnie z załącznikiem do SIWZ.8.Z uwagi na fakt, iż zakres zamówienia obejmuje wyłapywanie bezdomnych zwierząt, Zmawiający wymaga aby Wykonawca posiadał decyzję – zezwolenie na prowadzenie działalności na terenie Gminy Połaniec w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i ich transportu do schroniska, wydaną na podstawie art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 250 z późn. zm.), oraz uchwały Nr XVI/101/2015 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Połaniec (Dz. Urz. Woj. Świętokrzyskiego z 2015r. poz. 3854), oraz uchwały Nr XXXI/197/2016 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 27 października 2016 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVI/101/2015 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Połaniec (Dz. Urz. Woj. Świętokrzyskiego z 2016r. poz. 3306). 9.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w/w zezwolenie Zamawiającemu przed zawarciem umowy. 10.Z uwagi na fakt, iż zakres zamówienia obejmuje transport odpadów Zmawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.).11.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w/w zezwolenie Zamawiającemu przed zawarciem umowy12.Z uwagi na fakt, iż zakres zamówienia obejmuje zbieranie i utylizację zwłok padłych zwierząt Zmawiający wymaga aby Wykonawca posiadał umowę z podmiotem odbierającym i utylizującym zwłoki padłych zwierząt.13.Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający dysponowanie bazą magazynową zlokalizowaną na terenie gminy Połaniec.14.Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę z podmiotem prowadzącym odbieranie i utylizację padłych zwierząt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium.1.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240)Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia.4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec NR 80942500080000234920060008. 5.Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; W/w dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kto rej mowa w art. 86 ust. 5 przekazał Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach