Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. + 48 25 752 24 46 , fax. +48 25 752 24 46
- Data zamieszczenia: 2011-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 56
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. + 48 25 752 24 46, fax. +48 25 752 24 46
REGON: 00065661100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen i lodowisko) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen i lodowisko). Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wyciąg ze specyfikacji: Definicje: 1) Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynności w zakresie zapewniającym bieżącą obsługę sprzątania obiektu oraz kontrolę stanu czystości przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy oraz uzupełnianie wg. potrzeb środków higieny (mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy i.t.p.) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego, 2) Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, 3) Sprzątanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu, 4) Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zjeżdżalni, w terminach 8-11 kwietnia oraz 3-6 września 2012 r. odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu 316L zabezpieczającymi przed działaniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOX? 71 E Extra (stainless steel pickling paste) - w tym prace na wysokości. Założenia: Obiekt czynny całorocznie, 7 dni w tygodniu, w roku 2012 z poniższymi wyjątkami: 1) 1 stycznia (niedziela) - Nowy Rok - bez serwisu dziennego, tylko nocny 2) 8 kwietnia (niedziela) - Wielkanoc - bez serwisu dziennego i nocnego 3) 9 kwietnia (poniedziałek) - Poniedziałek Wielkanocny - bez serwisu dziennego, tylko nocny 4) 7 czerwca (czwartek) - Boże Ciało - bez serwisu dziennego, tylko nocny 5) 2 września (niedziela) - przed przerwą techniczną - bez serwisu nocnego 6) od 3 do 16 września - Przerwa Techniczna - sprzątanie poremontowe 7) 1 listopada (czwartek) - Wszystkich Świętych - bez serwisu dziennego, tylko nocny 8) 24 grudnia (poniedziałek) - Wigilia Bożego Narodzenia - serwis dzienny do godz. 14:00 i bez serwisu nocnego 9) 25 grudnia (wtorek) - Boże Narodzenie (I dzień) - bez serwisu dziennego i nocnego 10) 26 grudnia (środa) - Boże Narodzenie (II dzień) - bez serwisu dziennego, tylko nocny 11) 31 grudnia (poniedziałek) - Sylwester - serwis dzienny do godz. 14:00 i bez serwisu nocnego Zamawiający wymaga minimum następującego składu personalnego poszczególnych zmian serwisowych: a) od 6.00 do 14.00 - 1 kobieta w każdy dzień pracujący b) od 12.00 do 20.00 - 1 mężczyzna w każdy dzień pracujący c) od 14.00 do 22.00 - 1 kobieta w każdy dzień pracujący d) od 22.00 do 6.00 - 4 osoby w każdy dzień pracujący Umowa zostanie zawarta na okres: od 1 stycznia 2012 r. od godz. 22:00 do 31 grudnia 2012 r. do godz. 14:00. W związku z powyższym: 1) szacunkowe zapotrzebowanie ilości serwisów dziennych w okresie obowiązywania umowy wynosi: 344 kpl.; 2) szacunkowe zapotrzebowanie ilości serwisów nocnych w okresie obowiązywania umowy wynosi: 347 kpl.; 3) Sprzątanie poremontowe w ilości ok. 4dni x 4 osoby x 8h = 128rg (dzień) + 1dzień x 4 osoby x 8h = 32rg (noc); razem ok. 160 rg 4) Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych w ilości ok. 2razy x 4dni x 3osoby x 8h = 192rg. Ilości określone powyżej są jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.minskmaz.bip-gov.info.pl/bip/glowna
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dezynfekcji 1500 metrów bieżących archiwaliów centralnego archiwum geologicznego
Dodano: 2016-04-15 - Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat
Dodano: 2016-04-12 - Czyszczenie i dezynfekcja pokryć tapicerskich siedzisk pasażerskich i foteli maszynisty w wagonach metra
Dodano: 2016-03-29 - Świadczenie kompleksowych usług związanych z utrzymaniem czystości w obiekcie krytej Pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji Huragan przy ul. Korsaka 4
Dodano: 2016-01-26 - Świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu i bieżącym utrzymaniu porządku i czystości w obiekcie Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w Warszawie przy ulicy Merliniego 4 oraz na terenie zewnętrznym do niego przyległym
Dodano: 2016-01-04 - Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
Dodano: 2015-12-04 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
Dodano: 2015-12-04 - Wykonanie kompleksowego utrzymania czystości środkami czystości i dezynfekcji zapewnionymi przez Wykonawcę
Dodano: 2015-11-27 - Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynkach i na posesjach woków budynków CBA w Gdańsku, sprawa nr 60/ZP/CBA/2015/JC
Dodano: 2015-11-23 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych MOSiR
Dodano: 2015-11-19