Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIA PORZĄDKU NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO TYCH BUDYNKÓW W 2018 ROKU

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIA PORZĄDKU NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO TYCH BUDYNKÓW W 2018 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dla części 1: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i otoczenia budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, zlokalizowanych przy: Pasażu Karola Rudowskiego 10, ul. Farnej 8, ul. Zamurowej 11 (o łącznej powierzchni 2.463,36 m2). W ramach świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany (przy użyciu własnego sprzętu i narzędzi, zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi i zapachowymi oraz przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników) do utrzymywania w czystości: ciągów komunikacyjnych i schodów, wszelkich pomieszczeń znajdujących się w budynkach, toalet, a także na zewnątrz tych budynków oraz podczas uroczystości ślubów i jubileuszy w pomieszczeniach USC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w załączniku nr 4 (dla części 1). Zamawiający zastrzega, że wszystkie czynności opisane w części 1 w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 1 dla części 1) Wykonawca ma obowiązek wykonywania osobiście, za wyjątkiem ust. 7 i 8 – dot. mycia okien, prania firan i zasłon oraz polimeryzacji podłóg. Dla części 2: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i otoczenia budynków Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, zlokalizowanych przy: ul. Szkolnej 28 (budynek A, B i C) o łącznej powierzchni 3.014,02 m2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany (przy użyciu własnego sprzętu i narzędzi, zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi i zapachowymi oraz przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników) do utrzymywania w czystości: ciągów komunikacyjnych i schodów, wszelkich pomieszczeń znajdujących się w budynkach, toalet, a także na zewnątrz tych budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w załączniku nr 4 (dla części 2). Zamawiający zastrzega, że wszystkie czynności opisane w części 1 w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 1 dla części 2) Wykonawca ma obowiązek wykonywania osobiście, za wyjątkiem ust. 7 i 8 – dot. mycia okien, prania firan i zasłon oraz polimeryzacji podłóg. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7, polegające na świadczeniu usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 (budynek B i C – bez parteru i piwnic). 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla części 1 i części 2: 1) Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia [wszystkich czynności opisanych w części 1 w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 1 dla części 1) za wyjątkiem ust. 7 i 8 – dot. mycia okien, prania firan i zasłon oraz polimeryzacji podłóg] każda wyznaczona osoba, wykonująca te czynności, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Wyjątek stanowi osoba wyznaczona na „koordynatora”. Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 2) Weryfikacja i kontrola spełnienia powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tego wymogu będą realizowane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy, tj.: W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego (§ 3 ust. 3 istotnych postanowień jakie zostaną wprowadzone do umowy) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dowodów świadczących o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wezwania. Zamawiający przez dowody świadczące o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę rozumie np.:  oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy,  poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,  zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,  poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia określone są w postaci kar obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej (§ 12 ust. 1 pkt 4 istotnych postanowień jakie zostaną wprowadzone do umowy). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 15), jeden wykonawca może złożyć ofertę na 1 część lub 2 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 22.12.2017r. do godz. 9:00 w wysokości: Część I: 1.500,00 zł Część II: 2.000,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: Część 1 Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego oraz utrzymania porządku na terenach przyległych do tych budynków przy Pasażu K. Rudowskiego 10, ul. Farnej 8 i Zamurowej 11. Część 2 Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego oraz utrzymania porządku na terenach przyległych do tych budynków przy ul. Szkolnej 28 (budynek A, B i C). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach