Przetargi.pl
Świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Myślenice wraz z jej jednostkami organizacyjnymi i gminnymi

Gmina Myślenice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126392300 , fax. 126392305
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślenice
    Rynek 8/9
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 126392300, fax. 126392305
    REGON: 351555418
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kdb-brokerzy.pl/a/1/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Myślenice wraz z jej jednostkami organizacyjnymi i gminnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Myślenice wraz z jej jednostkami organizacyjnymi i gminnymi - Ubezpieczeniem objęte jest mienie stanowiące własność lub będące w zarządzaniu, administrowaniu, użytkowaniu, pieczy, kontroli Gminy Myślenice jednostek organizacyjnych i gminnych, w tym: budynki użyteczności publicznej, inne budynki niemieszkalne, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, lokale mieszkalne i niemieszkalne, parki, skwery, place zabaw, boiska itp. Ochroną ubezpieczeniową objęte jest także mienie Zamawiającego znajdujące się w obiektach, nie będących własnością Zamawiającego, a w których Zamawiający prowadzi działalność. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części zwane w niniejszej specyfikacji „Zadaniami”: Zadanie nr 1 zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Zadanie nr 2 zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym „Zielona Karta” Ubezpieczenie Auto-casco Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie Assistance Zadanie nr 3 zamówienia: Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych- zakres I Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych- zakres II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający stawia warunek posiadania zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”, a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia : - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczeń stanowi załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszej SIWZ) Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 13.2. Do oferty należy załączyć formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 13.3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub poświadczonej kopii: 13.3.1. w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, 13.3.2. w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.4. Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu (na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). 13.4.1 Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: 13.4.1.A. jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 13.4.1.B. w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 13.4.1.C. jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, 13.4.1.D. jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 13.5. Do oferty należy załączyć ponadto: a) obowiązujące ogólne warunki ubezpieczenia wraz z kartami produktu o ile są wymagane, b) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 13.1. specyfikacji; c) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 13.3. specyfikacji (jeżeli dotyczy), d) formularz cenowy- załącznik SIWZ nr 3A, 3B , 3C .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach