Przetargi.pl
Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Boguszowa-Gorc będących w zarządzie ZGM Sp. z o.o w Boguszowie-Gorcach.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Świerczewskiego 46
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8449411 w. 33 , fax. 074 8449469
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
    ul. Świerczewskiego 46 46
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8449411 w. 33, fax. 074 8449469
    REGON: 88626535200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Boguszowa-Gorc będących w zarządzie ZGM Sp. z o.o w Boguszowie-Gorcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Czyszczenie przewodów kominowych należy wykonać z następującą częstotliwością: Czyszczenie i udrożnienie kanałów wentylacyjnych wraz z przykanalikami - 1 raz w roku Czyszczenie i udrożnienie kanałów spalinowych wraz z przykanalikami - 2 razy w roku Czyszczenie i udrożnienie kanałów dymowych wraz z przykanalikami - 4 razy w roku 1. W trakcie czyszczenia przewodów kominowych należy : a) oczyścić prawidłowo przewód kominowy na całej długości użytkowej łącznie z nasadami , kanałami i kanałami przełazowymi b) wybrać sadze z przewodów kominowych z usunięciem sadzy poza teren obiektu c) sprawdzić stan zagrożenia pożarowego od przewodów kominowych , połączeń paleniskowych , kanałów. 2. Na dwa dni przed rozpoczęciem usług czyszczenia przewodów kominowych, wykonawca powiadomi mieszkańców budynku w którym wykonywane będą usługi. SPRAWDZ 1.2.Sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych(dymowych ,spalinowych i wentylacyjnych) Zakres prac , który Zamawiający będzie wymagał przy sprawdzeniu stanu technicznego sprawności: a. Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości podłączenia przewodu odprowadzającego spaliny z gazowego przepływowego podgrzewacza wody, kotła dwufunkcyjnego w przypadku ogrzewania etażoego oraz piecy opalanych paliwem stałym, do kanału spalinowego lub dymowego -1 raz w roku b .Sprawdzenie prawidłowości umiejscowienia, drożności i zastosowania prawidłowego przekroju kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach w których eksploatowane są kotły gazowe, piece oraz kuchenki gazowe - 1 raz w roku c. Sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) d. Sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej długości, kanałów czopuchów, rur, łączników e. Sprawdzenie stanu włazów, drabin, drzwiczek kominowych, ław kominiarskich, nasad kominowych, f. Wykonanie przeglądu stanu technicznego kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej, w postaci Protokołu z okresowej kontroli kanałów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych). Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 i 4 do umowy - 1 raz w roku g. Wydanie zaleceń dot. usunięcia nieprawidłowości, wyeliminowania zagrożenia zdrowia i życia zamieszkujących w kontrolowanych nieruchomościach ( bezwzględnie na piśmie) h. Sporządzenie, w przypadku stwierdzenia usterek, protokołu określającego zakres usterek, zalecenia oraz wyznaczenie terminu na ich usunięcie. I. Sprawdzenie prawidłowości usunięcia usterek i ponowne wydanie opinii dopuszczające kanały kominowe (wentylacyjne, spalinowe, dymowe) do eksploatacji w postaci protokołu jak w punkcie f. 1.3. Zamówienie podzielone jest na 6 odrębnych zadań obejmujących zasób ZGM w 6-ciu Rejonach - zadanie nr 1 (REJON I - ilość przewodów : wentylacyjne - 291 ; spalinowe - 194; dymowe - 643) - zadanie nr 2 (REJON II - ilość przewodów : wentylacyjne - 68 ; spalinowe - 16; dymowe - 484) - zadanie nr 3 (REJON III - ilość przewodów : wentylacyjne - 263 ; spalinowe - 127; dymowe - 556) - zadanie nr 4 (REJON IV - ilość przewodów : wentylacyjne - 729 ; spalinowe - 345; dymowe - 550) - zadanie nr 5 (REJON V - ilość przewodów : wentylacyjne - 308 ; spalinowe - 79; dymowe - 528) - zadanie nr 6 (REJON VI - ilość przewodów : wentylacyjne - 170 ; spalinowe - 48; dymowe - 772)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy p.z.p; 4.akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ 5.akceptują projekt umowy 1.2, Spełniają niżej wymienione warunki szczególne tj.: 1.wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 1 SIWZ, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane; 2.zatrudniają bądź zatrudnią co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje, a) staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat, uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane; b) zatrudniają bądź zatrudnią co najmniej 2 osoby do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia; 3.na zgłoszone doraźne zlecenie przystąpią do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin 4.przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia będą stosować narzędzia i przyrządy pomiarowe stanowiące własność wykonawcy lub są przez niego dzierżawione albo wynajęte; 2. Ocena spełnienia warunków przez wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. 3. Niespełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. VIII SIWZ skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Wykaz personelu mającego wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia (min. 2 pracowników). Do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu mistrza w rzemiośle kominiarskim - wg załącznik nr 4 do siwz 4.Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do siwz. 5.Stawka za usługi czyszczenia i przegląd budynków sporządzona ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego- załącznik Nr 2 do siwz oraz zał. 1.1-1.6 do umowy ) 6.Oryginał pełnomocnictw jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń - załącznik nr 5 do siwz 8. Oświadczenie o akceptacji warunków umowy (zał. Nr 7) -załącznik nr 6 do siwz 9.Projekt umowy - załącznik nr 7 do siwz. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii, które muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoby przez nie umocowane oraz winny być opatrzone datą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach