Przetargi.pl
Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez PGM Skawina

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-050 Skawina, ul. Bukowska 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2762360 w. 36 , fax. 012 2762688
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. Bukowska 1 1
    32-050 Skawina, woj. małopolskie
    tel. 012 2762360 w. 36, fax. 012 2762688
    REGON: 35133457400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego, 100% własność Gminy Skawina

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez PGM Skawina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez PGM w następującym zakresie: 1) okresowa kontrola stanu technicznego instalacji kominowych w mieszkaniach w budynkach wielorodzinnych oraz w lokalach użytkowych Zakres badania technicznego winien obejmować sprawdzenie, czy: - drożność przewodów kominowych nie nasuwa zastrzeżeń - siła ciągu kominowego ciśnienia - ustalona przy pomocy stosowanego urządzenia pomiarowego - gwarantuje prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń - nie występują uszkodzenia: przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur, łączników, itp., włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyciorowych, rewizyjnych), ław kominiarskich - istnieje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzania okresowych kontroli przewodów kominowych, kanałów, rur i nasad kominowych - nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych urządzeń wentylacyjnych, spalinowych - lokale, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o., itp.) posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne, w tym nawiewne i wywiewne - występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia) 2) okresowa kontrola winna być zakończona wystawieniem protokołu pokontrolnego wraz z rysunkiem inwentaryzacyjnym 3) czyszczenie 1 raz w roku przewodów wentylacyjnych łazienkowych i kuchennych 4) czyszczenie 2 razy w roku przewodów spalinowych od piecyków gazowych 5) usunięcie niedrożności i zagruzowań stwierdzonych w trakcie kontroli oraz nieszczelności w rejonie rozet i kratek wentylacyjnych - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 1500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: - nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami - posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - sytuacja ekonomiczna i finansowa Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa, wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty /oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ i oświadczenia: a: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu b: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d:Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e: Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień - na załączniku do SIWZ. Wymaga się co najmniej 1 pracownika z uprawnieniami mistrza kominiarskiego. f: Dokumenty stwierdzające uprawnienia kominiarskie - kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. g: Wykaz usług polegających na świadczeniu usług kominiarskich w okresie ubiegłych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich podstawowych parametrów technicznych, wartości, dat wykonania i odbiorców - wymaga się co najmniej 2 zadania o wartości powyżej 70 000zł - na załączniku do specyfikacji. h: Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie prac zostały wykonane z należytą starannością. i: Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem i zapleczem technicznym, pozwalającym na zrealizowanie zamówienia zgodnie z przedmiarem, harmonogramem robót i postanowieniami umowy, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik do SIWZ. j: Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/pgmskawina
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach