Przetargi.pl
Świadczenie usług kominiarskich

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 870 505 , fax. 748 477 477
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
    ul. Generała Andersa 48
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 870 505, fax. 748 477 477
    REGON: 89133781500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kominiarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości budynkowe oraz lokalowe zarządzane przez Zamawiającego. Usługi wyszczególnione w zadaniach nr 1,2,3,4,5 będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez Zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zadanie nr 1 polega na: - wydawaniu opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych. Opinia winna zawierać m.in. inwentaryzację podłączeń kominowych w opiniowanym pionie z wyznaczeniem wolnych przewodów kominowych, nadających się do wykorzystania dla podłączeń urządzeń (lub wskazaniem innych rozwiązań) oraz szkic sytuacyjny opiniowanych pomieszczeń wraz z umiejscowieniem przewodów kominowych i szczegółowym opisem. Zadanie nr 2 polega na: - wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych (niezależnie od ilości podłączeń). Wykonanie inwentaryzacji winno obejmować: 1) wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych, 2) wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń, 4) badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, 5) badanie ciągu kominowego, 6) sporządzenie szkiców podłączeń, 7) wykaz usterek, 8) inne uwagi, Zadanie nr 3 polega na: - sprawdzaniu przyczyny zadymienia lokali, Zadanie nr 4 polega na: - sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych). Zadanie nr 5 polega na: - badaniu szczelności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych i ilości podłączeń). 2. Zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do: - wydania opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych w ilości ok. 473, -wykonania inwentaryzacji podłączeń kominowych (niezależnie od ilości podłączeń) w ilości ok. 74, - sprawdzania przyczyn zadymienia lokali w ilości ok. 406, - sprawdzenia drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych), w ilości ok. 231, - badania szczelności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych i ilości podłączeń), w ilości ok. 100. Ilości wskazane powyżej mogą ulec zmianie (zmniejszeniu/zwiększeniu), w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wymagania, o których mowa wyżej zostały określone w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych i 00/100), Zadanie nr 2 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych i 00/100), Zadanie nr 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych i 00/100), Zadanie nr 4 – 200,00 zł (słownie: dwieście złotych i 00/100), Zadanie nr 5 – 100,00 zł (słownie: sto złotych i 00/100), 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.), zwanej dalej „ustawą o utworzeniu PARP”. 3. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie musi być gwarancją/poręczeniem nieodwołalną/ym, bezwarunkową/ym i płatną/ym na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną/ym zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna/o ona/o zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c. kwotę gwarancji/poręczenia, d. termin ważności gwarancji/poręczenia (z zastrzeżeniem, aby gwarant/poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą), e. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby poręczenie miało charakter subsydiarny. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o., Santander Bank Polska – 27 10902271 0000 0005 8400 1387z adnotacją: „Wpłata wadium – nr sprawy: EE-6/2020 dla zadania nr ….........” 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu (kopii dokumentu) potwierdzającego wpłatę wadium. 8. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przekazać Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku (zatrzymania) oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zaleca się złożenie wraz z ofertą potwierdzenia wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ. 5) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach