Przetargi.pl
Świadczenie usług kominiarskich

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Tunelowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
  • Data zamieszczenia: 2020-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
    ul. Tunelowa 2
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
    REGON: 24327193700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kominiarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi kominiarskie w szczególności określone w: a) ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186); b) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U.z 2010 r. nr 109, poz. 719); c) Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ). 3. Zamówienie podzielono na 3 części: a) CZĘŚĆ NR 1 – obejmuje świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez ADM nr II, w tym: 1) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w załączniku nr 1.1 do SIWZ, w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ– SOPZ; 2) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) oraz załącznikiem nr 1 do SIWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w załączniku nr 1.1 do SIWZ; 3) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych usług kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ. b) CZĘŚĆ NR 2 – obejmuje świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez ADM nr III, w tym: 1) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w załączniku nr 1.2 do SIWZ, w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ; 2) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) oraz załącznikiem nr 1 do SIWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w załączniku nr 1.2 do SIWZ; 3) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych usług kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ. c) CZĘŚĆ NR 3 – obejmuje świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez ADM nr IV, w tym: 1) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w załączniku nr 1.3 do SIWZ, w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ – SOPZ; 2) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz załącznikiem nr 1 do SIWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w załączniku nr 1.3 do SIWZ; 3) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych usług kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wyszczególnienie czynności do wykonania w danym zakresie, dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ. Natomiast wykaz adresowy budynków objętych zakresem I i II dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SIWZ. Załączniki te, zawierają dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) dla każdej części zamówienia, wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujących czynności związane z usługami kominiarskimi opisanymi w przedmiocie zamówienia. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 powyżej czynności. 8. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności. 11. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Istotnych postanowieniach umowy. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do SIWZ; b) oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.1.a) i VI.1.b) SIWZ – Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, które należy złożyć w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem; oraz jeżeli dotyczy: c) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.2.a) i VI.2.b) SIWZ – pkt. 2 Załącznika Nr 4 i 5 do SIWZ; d) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; e) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; f) dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w pkt V.4 lit. b) SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach