Przetargi.pl
Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na rzecz zadania pn. budowa modułu przygotowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie na terenie MZKZOK w Tychach”

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na rzecz zadania pn. budowa modułu przygotowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie na terenie MZKZOK w Tychach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę usługi polegającej na pełnieniu roli Inżyniera Kontraktu w rzecz zadania pn. budowa modułu przygotowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie na terenie MZKZOK w Tychach, składającego się z dwóch kontraktów, w ramach projektu pn. „Rozbudowa instalacji fermentacji o moduł przygotowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie w ramach istniejącej fermentacji beztlenowej zlokalizowanej w MZKZOK w Tychach” dofinansowanego z RPO Woj. Śląskiego na lata 2014-2020 - zgodnie ze SIWZ oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 5000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 3. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 66 1540 1128 2001 7043 4977 0004 z dopiskiem: „Wadium, nr sprawy.………”. Do oferty zaleca się dołączenie kopi polecenia przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy natomiast trwale wpiąć do oferty. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia, z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) stosowne Pełnomocnictwo/a – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania umowy nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument/dokumenty ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) wadium lub dowód wniesienia wadium, e) wykaz inwestycji, które nadzorował ekspert ds. montażu urządzeń mechanicznych, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do niniejszej IDW (dotyczy kryterium oceny oferty) f) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 25a ust. 1 Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach