Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 31580 Kraków, ul. Nowohucka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 462 202 , fax. 126 462 350
- Data zamieszczenia: 2017-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
ul. Nowohucka 1
31580 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 462 202, fax. 126 462 350
REGON: 35064139200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego p.n. „Rozbudowa i automatyzacja linii technologicznej sortowni odpadów komunalnych Barycz w Krakowie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego p.n. „Rozbudowa i automatyzacja linii technologicznej sortowni odpadów komunalnych Barycz w Krakowie” i w szczególności obejmuje: 1) optymalne zarządzanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją prac w ramach kontraktu „Rozbudowa i automatyzacja linii technologicznej sortowni odpadów komunalnych Barycz w Krakowie”. Wykonawcą Projektu wybrana w drodze postępowania o zamówienie publiczne jest firma Sutco Polska Spółką z o.o. z siedzibą w Katowicach. 2) właściwe koordynowanie wspólnie z Zamawiającym dostaw i montażu elementów linii technologicznej realizowanych w ramach kontraktu „Rozbudowa i automatyzacja linii technologicznej sortowni odpadów komunalnych Barycz w Krakowie” z bieżącą eksploatacją sortowni odpadów selektywnie zbieranych objętej modernizacją, 3) rozliczenie rzeczowe i finansowe kontraktu „Rozbudowa i automatyzacja linii technologicznej sortowni odpadów komunalnych Barycz w Krakowie”, 4) udział w rozruchu i ruchu próbnym zmodernizowanej instalacji sortowania odpadów, 5) sporządzanie raportów; miesięcznych z postępu prac modernizacyjnych wraz z opracowaniem raportu końcowego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 1) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 7 000 PLN. 2) Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3) Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 73124047221111000048515630 z adnotacją: wadium do przetargu nr TZ/EG/06/2017. Uwaga!!! • Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenia złożenia wadium. • Wadium w innych formach niż pieniądzu należy złożyć w formie kserokopii (potwierdzonej za zgodność) załączonej do oferty. Do koperty w której znajduje się oferta należy dodatkowo załączyć oryginał w/w dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, • Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. • Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. • Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. • Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. • Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) dokumenty, o których mowa w pkt. 8 SIWZ, d) dowód wniesienia wadium, e) certyfikat zarządzania jakością ISO – lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu, zajmującego się poświadczaniem działań Wykonawcy zgodnie z normami jakościowymi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych, Gminy Korzenna z podziałem na części.
Dodano: 2024-05-22 - WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ W CELU REGULACJI STANU PRAWNEGO NIERUCHOMOŚCI ZAJĘTYCH POD DROGI GMINNE ORAZ DROGI WEWNĘTRZNE POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY DOBRA
Dodano: 2024-04-24 - WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ W CELU REGULACJI STANU PRAWNEGO NIERUCHOMOŚCI ZAJĘTYCH POD DROGI GMINNE POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY DOBRA
Dodano: 2023-07-05 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zamierzenia budowlanego pn. Małopolskie Muzeum Pożarnictwa w Alwerni – budowa nowego oddziału Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec wraz z pełnieniem nadzorów autorskich
Dodano: 2020-12-01 - Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” związana z „PRZEBUDOWĄ ORAZ ROZBUDOWĄ BUDYNKU ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SŁOMNIKACH PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 2”- III postępowanie.
Dodano: 2020-08-27 - Rewitalizacja przestrzeni (podwórka) położonej pomiędzy budynkami przy ul. Józefińskiej 24-24a-30 oraz ul. Limanowskiego 13 i 15 w Krakowie.
Dodano: 2020-06-09 - Rewitalizacja przestrzeni (podwórka) położonej pomiędzy budynkami przy ul. Józefińskiej 24-24a-30 oraz ul. Limanowskiego 13 i 15 w Krakowie
Dodano: 2019-11-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z podziałem na zadania III postępowanie: Zad. 1. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Mirka do ul. Kolejowej w Słomnikach” Zad. 2. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Bema do ul. Św. Jana Pawła II w Słomnikach” Zad. 3. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Św. Jana Pawła II do ul. Poniatowskiego w Słomnikach” Zad. 4. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Rozbudowa ul. Żeromskiego w Słomnikach” Zad. 5. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 775 w m. Brończyce i Waganowice”
Dodano: 2019-08-08 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z podziałem na zadania II postępowanie: Zad. 1. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Mirka do ul. Kolejowej w Słomnikach” Zad. 2. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Bema do ul. Św. Jana Pawła II w Słomnikach” Zad. 3. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Św. Jana Pawła II do ul. Poniatowskiego w Słomnikach” Zad. 4. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Rozbudowa ul. Żeromskiego w Słomnikach” Zad. 5. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 775 w m. Brończyce i Waganowice”
Dodano: 2019-07-25 - Rozbudowa drogi gminnej nr 510951 K ul. Brzechwy w Chełmku
Dodano: 2019-07-24