Przetargi.pl
Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o.

Szpital Murcki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-749 Katowice, ul. A. Sokołowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 556 163 , fax. 322 556 337
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Murcki Sp. z o.o.
    ul. A. Sokołowskiego 2
    40-749 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 556 163, fax. 322 556 337
    REGON: 27640223300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Do obowiązków umownych Wykonawcy w zakresie usług wskazanych w § 1 ust. 2 niniejszej Umowy należy w szczególności: 1) świadczenie nadzoru informatycznego oraz usuwaniu usterek i awarii dla sieci informatycznej, systemów serwerowych, w tym systemu terminalowego, środowiska wirtualizacji oraz sprzętu komputerowego „zwanymi dalej „Awariami Systemu Informatycznego”). W sytuacji, gdy do usunięcia Awariami Systemu Informatycznego konieczna jest interwencja producenta, dostawcy bądź podmiotu posiadającego prawa autorskie, Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji czynności związanych z ich usuwaniem; 2) konserwacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania; 3) nadzór i administrowanie sieci komputerowej, serwerów, baz danych; 4) nadzór i administrowanie systemów backupu danych, w tym comiesięczne kontrole poprawności wykonanych kopii systemów wirtualnych oraz serwerów bazodanowych; 5) kontrola bezpieczeństwa sieci komputerowej w zakresie oprogramowania dziedzinowego; 6) nadzór nad prawidłową eksploatacją i administrowaniem serwerów oraz funkcjonowaniem mechanizmów uwierzytelniania użytkowników, zgodnie z polityką bezpieczeństwa Zamawiającego; 7) instalacja oprogramowania systemowego oraz aplikacyjnego na serwerach oraz komputerach stacjonarnych; 8) świadczenie usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania; 9) wsparcie użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania systemowego oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego; 10) analiza wymagań użytkowników dotyczących wprowadzenia zmian w użytkowanych systemach informatycznych; 11) prowadzenie analiz wyjaśniających nietypowe błędy bądź niezgodne z założeniami zachowanie systemów informatycznych; 12) przekazywanie podmiotom wskazanym przez Zamawiającego plików z danymi (między innymi pliki rozliczeniowe NFZ, pliki księgowe i inne), niezbędnych w ramach świadczonych przez te podmioty usług na rzecz Zamawiającego; 13) wsparcie Zamawiającego w użytkowaniu systemów podmiotów zewnętrznych, do wykorzystywania których Zamawiający jest zobligowany (m. innymi ZUS, GUS, PFRON, CSIOZ); 14) wykonywanie kopii zapasowych dla wszystkich zasobów serwerowych Zamawiającego, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturę sprzętową oraz okresową, comiesięczną wersyfikacją poprawności ich wykonania; 15) wykonywanie konsultacji telefonicznych, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 – przy czym: a) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w ww. godzinach dostępności co najmniej 1 (jednego) ze wskazanych numerów telefonów i odbierania połączeń telefonicznych od Zamawiającego, b) w razie gdy zakres konsultacji uniemożliwia jej realizację telefonicznie, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania konsultacji osobistych nie później, niż w ciągu kolejnych 2 (dwóch) dni roboczych od wezwania; 16) serwisowanie Oprogramowania tj.: instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania, usuwanie błędów uniemożliwiających jego poprawne funkcjonowanie; 17) aktualizowanie wzorów dokumentów zaimplementowanych w Oprogramowaniu zgodnie z potrzebami Zamawiającego – dodawanie, modyfikowanie, usuwanie wzorów; 18) bieżące usuwanie awarii Oprogramowania, tzn. usterek w zbiorach zgromadzonych danych, powstałych z winy Zamawiającego lub niezależnie od Zamawiającego (zwanych dalej „Awariami Oprogramowania”) – przy czym: a) usuwanie Awarii Oprogramowania stanowiącej tzw. błąd krytyczny, tj. taki, który uniemożliwia użytkowanie medycznej części Oprogramowania i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania – w całym systemie lub w poszczególnych komórkach organizacyjnych; w takim przypadku usunięcie Awarii Oprogramowania nastąpi nie później niż w czasie do 12 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia; b) pozostałe Awarie Oprogramowania będą usuwane nie później niż w terminie 2 (dwóch) kolejnych dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia; c) zgłoszenia Awarii Oprogramowania przyjmowane są całodobowo, przez 7 dni w tygodniu - telefonicznie pod następującymi numerami telefonów ………………., pocztą elektroniczną pod adresem ………………………. lub za pośrednictwem platformy zgłoszeniowej, o której mowa w pkt d) poniżej; d) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do internetowej platformy zgłoszeniowej umożliwiającej zgłaszanie Awarii Oprogramowania oraz występowanie o udzielanie porad i konsultacji – przy czym dostęp do internetowej platformy zgłoszeniowej odbywa się na podstawie indywidualnych kont dla osób (administratorów Oprogramowania), wskazanych w załączniku nr do niniejszej umowy; 19) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, wykonywanie ponownych lub dodatkowych instalacji Oprogramowania objętego niniejszą umową; 20) doradztwo i udzielanie konsultacji w podejmowanych przez Zamawiającego kolejnych przedsięwzięć informatycznych; 21) bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania oraz sprzętu komputerowego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; 22) dokonywanie kontroli prawidłowości składowania i zabezpieczenia danych gromadzonych za pomocą Oprogramowania objętego niniejszą umową; 23) awaryjne odtwarzanie stanu Oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, z kopii zapasowych; 24) weryfikowanie aktualności oraz poprawności konfiguracji stosowanych zabezpieczeń antywirusowych w systemach informatycznych Zamawiającego; 25) przedstawianie Zamawiającemu, na każde jego żądanie, raportów z wykonanych lub wykonywanych czynności i prac; 26) dostarczenie – na wniosek Zamawiającego poprzedzony wnioskiem producenta Oprogramowania aplikacyjnego – wskazanych fragmentów lub całości baz danych Oprogramowania aplikacyjnego, w przypadku uzasadnionej potrzeby ich użycia do prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszej umowy poza siedzibą Zamawiającego; 27) prowadzenia rejestru zgłoszeń Zamawiającego, o których mowa w § 2 pkt 18 oraz § 3 ust. 1, obejmującego w szczególności przedmiot zgłoszenia oraz wykonane czynności, który będzie udostępniany każdorazowo Zamawiającemu na jego wniosek; 28) inne zadania zlecone, dotyczące Oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości 5 000,00 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego), 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. .z 2014 r. poz. 1804).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach